Bu gece de her gece gibi seninleyim

Gönderen Dert Ortağı 06 Haziran 2010

Sana...
Bir yaz gecesi. Yıldızları seyrediyorum balkonumdan, kayan yıldızlardan dilekler diliyorum sana dair. Ay'da yüzünü görüyorum buradan.İçime çektiğim her nefeste teninin kokusunu duyuyorum.Kendi yalnızlığımın kokusunu duyuyorum sonra o kahreden acı kokuyu, sensizliğin kokusunu...

Belki de bir tek seni bu kadar çok sevdiğim için korkuyorum karanlıkta kalmaktan , ruhumun karanlığını aydınlatan güneş kadar tatlı gözlerin ne olur ışığı bana arkasını dönmesin.Hep aynı sıcaklıkla bak gözlerime. İçimi eritsin her defasında ve daima.

Paraya en çok ihtiyacı olduğu bir anda aniden yolda bulduğu bir biletle hayatı değişen bir fakir, bulduğunu kaybetmekten nasıl korkar ve onu bir an bile yanndan
ayırmak istemezse bende öyle korkuyorum seni kaybetmekten ve istemiyorum beni bırakıp gitmeni. Bir an bile uzaklaşmayalım istiyorum birbirimizden.

Belki de sana bu kadar çok baglandığım için korkuyorum yalnız kalmaktan çünkü ben senin sıcaklığın eritinceye kadar hiç sıyrılamamıştım o yalnız
yasadığım dünyamdan ve biliyorum ki sen bana
arkanı döndüğünde ben yine yalnızlığıma döneceğim.

Kalbimin en hızlı ritmisin sen.Seni görünce,bana dokununca hızlanıyor kalbim.Birde gidebileceğini düşününce.Biliyorum ki sen gittiğinde duracak kalbim.

Kollarımda öyle masum uyuyorsun ki ve ben kollarında bir o kadar huzurluyum. Seni kıskandığımı hissediyorum, benden uzak olduğun o yerlerde biri sana benim baktığım gibi bakar diye korkuyorum. Ya da sen baskasına bana baktığın gibi bakarsın diye korkuyorum.

Belki de ben en çok bir gün seni kıskanmayı vazgeçmekten korkuyorum...

Gündüzler gibi geceleri de içimi ısıtan o sesini duyacağım anı iple çekiyorum. Telefonda kalıyor gözüm. Belki onlarca kez hayal kırıklığıyla sonuçlanıyor açtığım telefonlar beklemek hoşuma gidiyor.Telefonu açıp senin sesini duyduğumda düyanın en şanslı kızı benim diyorum sana sahip olduğum için belki biraz ukalaca gurur duyuyorum kendimden.

Yanımda olmasan da görüyorum seni bu gece her gece olduğu gibi ay'ın paylayan yüzünden . Belki yanimda olmasan da seni görebildigim için seviyorum seni böyle körü körüne bir tutkuyla. Sen benim hayatima yaz yagmurları gibi aniden girdin ve o günden beri aşk da hayatıma girdi.

Bu gece de her gece gibi seninleyim. Seni bu gece de her gece ki gibi seviyorum. Delice, körü körüne...
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: