Haydi sevgilim gel,al yüreğimi öyle gel

Gönderen Dert Ortağı 06 Haziran 2010

SENİ ÖZLEDİM...

Sensiz kalmayı kaldıramıyor yüreğim.Kısa ayrılıklar bile kederimi arttırıyor,hüzün dolu geceler yaşatıyor bana.Seninle birlikte olmanın tadını almışım bir kere,bundan vazgeçemiyorum.Alışkanlık değil bu.Her alışkanlık terk edilebilir birgün.Oysa sen benim yaşam kaynağımsın.İnsan hayatından vazgeçebilir mi¿
Özlüyorum seni,özlemin büyüdükçe büyüyor içimde, durduramıyorum. Kavuşacağımız anı bekleyerek geçiyor zamanım.Hiçbirşey zevk vermiyor bana sen yokken. Sıçrayarak uyanıyorum geceleri,yanıma bakıyorum yoksun. Tekrar gözlerimi kapıyorum,dönüp duruyorum sabaha kadar. Sensizken hergüne yorgun uyanıyorum.Tadım yok işte anla.Oysa yanımdayken sen,günün tüm yorgunluğunu unutuyorum.Sohbetlerimizin keyfi,dokunmalarının sihri,yaşanan tüm olumsuzlukları silip götürüyor. Huzurla dalıyorum uykuya.Seninleyken,sadece birkaç saatlik bir uyku bile,ertesi günü ayakta ve sapasağlam geçirmeme yetiyor.Sevgilim olduğunu,varolduğunu bilmek
yetiyor bana…Döneceksin biliyorum da, dayanamıyorum ne yapayım.Zamanı seninle sadece seninle geçirmek varken aşkımızı büyütmek,tutkuyla yaşamak varken,beklemek çok zor geliyor inan “şimdi olsa” diyorum “çıksam işten gitsem yanına,yemek yesek birlikte,bir iki kadeh şarap içsek,o gülse ben baksam,heyecanlı heyecanlı anlatsa yaşadıklarını; Sonra güzelliğinden bahsetsem,şımartsam onu,Boğazın kıyısında yürüsek birlikte,yağmur üzerime yağsa,üşüsek,sarılsak birbirimize,
ısınsak tenimizin ateşiyle;.Ama yoksun işte.Bu gecede sensiz geçecek ve ben ne şarap içeceğim,ne yediğim yemekten zevk alacağım Bu gece sevgilim,bir fırsatını bul ve üzerine şehir ışıklarının dans ettiği denize bak.Kokusunu içine çek.Beni hissedeceksin.Çünkü ben ne zaman sensiz kalsam, denize bırakıyorum yüreğimi,sana kavuşması için.Çünkü seninleyken atıyor yüreğim.
Haydi sevgilim gel,al yüreğimi öyle gel…

**zerd@**
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: