Sana Doyamamak

Gönderen Dert Ortağı 08 Haziran 2010

Sana doyamamak, hasret dedikleri bu mu?

Heran seni duymak, heran tenini hissetmek, yanı başında seni yaşayabilme ihtimallerini gözden geçirdim azönce.. Her ihtimal beni daha da başka özlemlere götürdü. Oysa o ihtimallerin belki de çok azbir yüzdesini paylaşacağım seninle...
Aslında seni daha fazla düşünüp fikrimi senle doldurmak belki de hataların en büyüğü kendime karşı...Kimbilir belki de şu yaşam denilen karmakarışık durumu kaldıramadığım bu günlerde sen bana yaşamımı yeniden hediye ettin... Öylesine sindirilmiştim ki kendi dünyama, gerçek dünyaya dair olan her şeyden kendimi yavaş yavaş çekmeye başladığım bir zamanda çıkıverdin karşıma ve seni hayatımın bir parçası olarak aldım gönül bahçemden içeriye...İyi ki geldin... Hoş geldin...Senin bana şu kısacık zamanda verdiklerin aslında ne kadar da çok...Ve sen bir çoğunu bilmiyorsun...söz verdiğim andan itibaren sigaramı almadım hiç elime... Artık insanlara bahaneler sunmuyorum, istemediklerimi açıkça anlatıyorum ve gerektiğinde "hayır" demeyi öğrendim. Bazı zamanlarda derdini paylaşacağın en yakın dostuna bile susmanın meziyet olduğunu da öğrendim... Kim bilir daha neler
vereceksin, şu öğrenmeye aç beynime neler neler öğreteceksin... Bunlar senin görevin olmayacak, ben sadece senden almam gerekenleri belki de sana sormadan fikrime yerleştirivereceğim. Ya ben, ben neler verebilirim ki sana...Sana sadece sevgimi, sana sadece dostluğumu, sana sadece tertemiz bir ben verebilirim... Benden başka "sevmek" nedir öğretebilirim ancak, eğer istersen tabii ki...Sana dair yazmak, seni seninle paylaşmak, beni seninle paylaşmak...Özlüyorum seni, her dakika daha da büyüyor özlemlerim...İsterdim ki sihirli iksiri içtikten sonra görünmez olayım ve hep yanı başında kalayım, her dakikanı, her saniyeni sen hissetmesen de seninle paylaşabileyim diye. Biliyorum, sen görünen beni her saniye yanıbaşında istemezsin... Aslında haklısın da... Ama benim de kendime göre haklı nedenlerim var... Bunların en geçerlisi ise;
SENİ SEVİYORUM

**zerd@**
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: