Sen Benim 'Herşey'imsin

Gönderen Dert Ortağı 06 Haziran 2010
Sen Benim 'Herşey'imsin
Seni Sevmenin Dorugunda ''SEN'' OLmak Var BiLiyorum

ELimsin;

Ekmegi tuttugum
Secdeye vardigim
Allah'a açtigim eLimsin
Sen benim tutan eLimsin..!

Sen benim her seyimsin...
Gözümsün;
Hakki, hakikati
Aski, günesi
Dünyayi gördügüm gözümsün
Sen benim gören gözümsün..!

Gözümsün...
IsiL isiL parLayan
Bir noktaya daLan
GüLen, agLayan gözümsün

Sen benim iki gözümsün..!
Sen benim her seyimsin...

Ayagimsin;
Tüm yükümü tasiyan
Ruhumu
Gücümü, kuvvetimi
Her kapidan iLk attigim sag ayagimsin..!

Her seyimsin sen benim...

KuLagimsin;
Ezani, martiLari
Yagmuru ve büLbüLü dinLedigim kuLagimsin
Sen benim duyan kuLagimsin..!

AkLimsin
Iyiyi, kötüyü ayirt ettiren
Hayra, serre erdigim
ALLAH'ı kabuL ettigim akLimsin
Sen benim eren akLimsin..!
Sen her seyimsin benim..

Zamanimsin;
gün gün yasattigin
Hücre hücre hissettigim
An an yasadigim zamanimsin..!
Sen benim zamana meydan okuyusumsun
Zamani unutusum
Tek koca bir anda varoLusumsun
Hem dünümsün unutamadigim, unutmak istemedigim
Hem de bugünümsün
ALdigim nefes gibi gerçek

Sen benim yarinimsin
YarinLarimsin...
Sen benim
OLmazsa oLmazimsin,
O oLmadan yapamadigim
Onsuz bir anLam ifade edemedigimsin
Her seyimsin...

Yitigimsin,
Bu yasimda buLdugumsun
BuLdukça yitirdigim
Yitirdikçe aradigim
Tamamini hiç bulamayacagim yitigimsin
Sen benim aramaktan zevk aLdigim yitigimsin..!
Sen benim tek günahimsin
Islerken utanmadigim, kahroLmadigim

Seref duydugum
Hiç pisman oLmadigim tek günahimsin
Sen benim en beyaz en saf günahimsin
Sen benim saat sifir dördümsün
Uykuya, soguga
Bitti biten sigarama
Ve yaLnizken yokLayan
EceLe karsi direndigimsin
Sen benim yaLnizLigim, kaLabaLigim
Sen benim herseyimsin

Sabahimsin; huzur ve bereket doLu
MazLum, pak ve bakir sabahimsin
Sevdamsin;
Beni ben kiLan
Bana beni buLduran
AkLimi basimdan aLan sevdamsin
Sen benim kara sevdamsin!!
benim her seyimsin...

GüLümsün;
Bana iyiLikLer ögreten
MüjdeLer getiren
Bana vaat ediLen aski getiren güLümsün
Sen benim ak kanatLi ask meLegimsin.
Sen benim bebegimsin..
Öpmeye doyamadigim
Oksamaya kiyamadigim
TatLi diLLi
GüLer yüzLü
GÜZEL GÖZLÜ
Inatci sevgiLimsin
Sen benim herseyimsin

Suyumsun..
Kanmadigim, kanamadigim suyumsun
Sen benim heyecanimsin
DeLi sevdamsin
SoLudugum havasin
Sen benim
Yerim, gögüm
Denizim, deryam..
Sen benim içim-DISIMSIN
Sen benim MÜHÜR GÖZLÜ yarimsin

Diger yarımsın
Sen benim
Tek bir seyimsin
Her seyimsin


alıntı 
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: