Seni Hep Bekleyecek Olan Bu Sevdalın Seni Çok Seviyor

Gönderen Dert Ortağı 07 Haziran 2010
http://img227.imageshack.us/img227/3305/blue20smile1uw5.jpgSana söylemek istediğim ama bir türlü söyleyemediğim o kadar çok şey var ki! Seni kırmaktan,seni kaybetmekten korkuyoru.Aslında benim değilsin ama iyice ayrı olmaktan çekiniyorum.Çünkü ''sen varsın'' işte o zaman bende varım.Seninleyim her an.Nefesimsin.Kuvvetlice ciğerlerime çektiğim hayatsın yani.Evet seni soluyorum.Seninle yaşıyorum dedim ya.Damarlarımda dolaştığını hissediyorum.Yaşam kaynağımsın,kanımsın.Damarlarımda dolaşıp bana can veriyorsun.Sayende yaşıyorum ve inan bu beni çok mutlu ediyor.Yaşam sensin zaten.Sensizlik ölüm.Olmadığın an ölürüm işte bu yüzden söyleyemiyorum söylemek istediklerimi.Yok olursun,gidersin ya da beni istemezsin diye korkuyorum.Sen ol,ben seninle yaşıyım bir ömür,sonsuza kadar.
Ah be imkansızım senin benimle olduğun gibi bende seninle olmak istiyorum.Bende sana can vermek istiyorum.Benim sevgimle yaşamanı ve bu sevgiye değer vermeni istiyorum.Nereye baksam karşımda hep sen varsın.Her yerde,her şeyde bakışlarını görüyorum.gözlerinin içine bakmayı çok istiyorum.Gerçekten karşımda olmanı ve gerçekten bakışlarının esiri olmak istiyorum.Gözündeki ışık olmak ve hiç sönmemek istiyorum.Sen benim gözümdeki ışıksın çünkü.Bu gözler senin sayende ışık saçıp,parlıyor.senin sayende böyle sevgiyle bakıyor.Ya olmasaydın!Varsın ve sevgiyle bakan gözlerimde var.İşte olmadığın an sevgiyle bakan,ışık saçıp parlayan gözlerimde olmayacak.Yaşama anlamım kalmıycak.Hayatımın anlamı,yaşam kaynağım seninle varım.Bu hayat yaşamya değerse sen olduğun için inan.Varsın güzel bir hayat da var.Varsın yaşama gerekliliğim var.Varsın her şey,her şey var be imkansızım.Evet imkansızımsın.İçim yanıyor bu duruma.Seninle her şey güzel ve ben bu güzelliği beraber yaşamak istiyorum.Gönlüme artık sığmayan o büyük sevgim görmeni ve paylaşmanı istiyorum.Biz olmak istiyorum imkansızım.Biz olalım ve yaşıyalım.Sen benim canımsın bende senin canın olayım. Sevgiyi, güzellikleri yaşamaya değer ne varsa beraber yaşayıp, beraber paylaşalım.Bu gönül sevdi seni.İsteği sensin.Bi heves değil.Bir oyun için istemiyor bu gönül,bir ömür için istiyor seni.Seninle gülüp,seninle ağlamak istiyrum.Hayatımı veriyorum sana ahh imkansızım seninle yaşlanmak istiyorum.Deli dolu olduğum bu gençliğimden ellerimin titreyeceği,saçlarımın beyazlayacağı,yüzümün kırışacağı yaşlılığıma kadar seninle yaşamak istiyorum.O zaman ölüm döşeğinde bile gözlerim ışık saçacaktır.Çünkü ben seninleydim ve sende benimle olmuş olacaktın.Çünkü acı-tatlı,iyi-kötü her şeyi paylaşmış olucaktık.İmkansızım bir rüya olmasın istediklerim.Bir ümit bile yok mudur acaba sence?çok mu çaresizim ki? Ah be kader birleştiriversen bizi.Onu bana yazsan,beni ona! göstersek beraber sevmenin eşsizliğini dünyaya.Biz olsak,yürüsek el ele,yürek yüreğe.Beraber yaşlansak. Bizi ayıracak tek alternatif olan ölüm bile bizi ayıramasa...İmkansızım bütün bunları söylemek istiyorum sana.gönlümdesin işte.Olmuyor sensiz,geçmiyor günler.Ne olur şu seni delicesine seven sevdalının tut ellerinde.Aç yüreğini al yanına ve sessiz kalma.Hiç olmazsa ''belki bir gün'' de bana.Belki bir gün.. Unutma seni ömrüm boyunca bekliycem,yolunu gözlüycem.O ''belki bir gün'' dediğin gün geldiğinde ben yine burada,sana olan sevgimde hiçbir azalma olmadan karşında olucam.Beni beklettiğin her gün sevgim daha da büyüyecek.Ve sen bana geldiğinde bunca büyük sevildiğini görüp şaşıracaksın.Belki,belki o zaman ''keşke erken gelseydim'' diyeceksin.Ama üzülme,keşke deme.Sen bir gel...İster bugün olsun,ister yarın...Yeter ki gel İMKANSIZIM!!!
Seni Hep Bekleyecek Olan Bu Sevdalın Seni Çok Seviyor.
Evet Sakın Unutma ''BÜYÜK SEVİLİYORSUN!!!''

**zerd@**
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: