Seviyorum Seni

Gönderen Dert Ortağı 07 Haziran 2010

Seviyorum seni;
Var oluş nedenimsin benim... Nefes alman bile yetiyor bana. Sanki her nefesini ikimiz için alıyorsun ve ben sayende yaşamı daha çok seviyorum. Çünkü diğer
insanlar bir kez nefes alırken ben seninle iki kişilik dolduruyorum ciğerlerimi...

Seviyorum seni;
Dostumsun benim, sırlarımı paylaştığım. Öylesine temiz, öylesine sıcaksın ki; tam da ihtiyacım var derken, yaşama bağım oldun düğüm düğüm...
Seviyorum seni;
Sanki annemsin benim; şefkatli ve sıcak. Saklamaya çalışmadığın merhametin sarıyor beni. Üstelikte sözcüklere ihtiyaç bile duymadan. bir içten gülüş, bir
sıcak dokunuşla yapıyorsun bunu...

Seviyorum seni;
Çocuğumsun benim.Tavırlarından, gülüşünden, konuşmandan gurur duyduğum sanki her an biraz daha büyüdüğüne tanık olduğum, emek verdiğim, sevgilerine sevgi umutlarına umut, gücüne güç kattığım çocuğumsun.

Seviyorum seni;
Güneşimsin benim .Her sabah ama her sabah içime doğan ısıtan hatta yakan kavuran. Yüreğimde kurumaya yüz tutmuş çiçekleri yeşerten, çicekleri açtıran,
tohumlarıma tohumlar ekleyen sevgi ve ilgi hatta sorumlulukla inadına doğan, içimi aydınlatan, ışıklar saçan, besleyen, büyüten, ömrüme ömür veren güneşimsin
sen benim...

Seviyorum seni;
Ay’ım sın benim. Gecelerin zifiri karanlığında yüreğimi aydınlatan. Kendimle yüzleşmemi sağlayan, beni bana, seni sana anlatan, dinlendiren, düşündüren
yıldızları toplayıp etrafına her gece bana misafir olan uğurlarıma uğur katan mucizelere inandıran ay’ımsın.

Seviyorum seni;
Ruhumsun benim. Bedenime dar gelen, ağırlığını taşıyamadığım ruhumu paylaşanımsın. Akışlarını, endişelerini, heyecanlarını, korkularını, sevinçlerini, hüzünlerini hissetmekten öte yaşadığım bazen o muyum yoksa ben miyim diye düşündüğüm diğer yarımsın sen benim...

Seviyorum seni;
özgürlüğümsün, hesapsız ve çıkarsızca sadece ben olarak davrandığım. Maskesizliğim, çıplaklığımsın yanında utanmadan gezindiğim hiç saklama ihtiyacı hissetmediğimsin. Hoşgörüm, anlayışımsın kendimle barışıklığımı sağlayanımsın...Dertlerimi, beklentilerimi, umutlarımı, sanmalarımı, keşkelerimi,
pişmanlıklarımı unutturanımsın...

Seviyorum seni;
Coşkumsun, bitip tükenmek bilmeyen enerjimsin. Yorulma nedir bilmeden, bıkıp usanmadan çabalamamsın. Yine beklemeden, ummadan severek, her gün bir kez daha
severek geldiğimsin.

Seviyorum seni;
Şu anımsın, anımsın hesapsızca yaşadığı her şeyi unutup sonuna kadar yaşadığım, sadece olduğum o andaki "anım"sın. Çocuksu hallerim, şımarık tavırlarımsın...

Seviyorum seni;
Ellerimsin benim. Seninle şekil veriyorum hayata, seninle dokunuyorum istediğim her şeye, seninle yazıyorum yazılarımı, sende benim aşk çizgim, seninle
hissediyorum kalp atışlarımı...
Seviyorum seni;
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: