South Park FaceBook'u Nasıl rezil Etti

Gönderen Dert Ortağı 13 Haziran 2010
http://img691.imageshack.us/img691/7214/south20park.jpgMerhaba arkadaşlar mutlu pazarlar biraz önce bir izleyicimin bana e-mail ile  tavsiye ettiği bir videoyu izledim ve pazar pazar evde özel bir sınav için çalışırken müthiş eğlendim ve resmen koptum tabiri caizse :)

ShiftDelete adlı internet sitesinde yayınlanan bu videoyu sizinle paylaşmazsam heralde kendime çok kızardım. Malumunuz bilenler bilir Ben FaceBook adlı internet sitesini kullanmıyorum (daha doğru bir ifade önce üye olup sonra oradan hoşlanmadığım ve bazı yanlışlarını kendimize göre gördüğümüz için orada ki hesabımı dondurdum ) Bunun için bir çok arkadaşımın eleştrisini alıyorum o da ayrı ama olsun sevmeyince sevilmiyor işte Bir türlü inandırıcı ve güvenilir bulmuyorum bu siteyi. neyse konumuz bu değil bu konu hakkında düşüncemizi daha önce söylemiştim.

Dünyanın severek izlediği büyükler için çizgi  film Sout Park ta biz gibi FaceBook u kafaya takmış ve onları kelimenin tam anlamıyla işledikleri konu ile yerin dibine sokmuşlar. Shift Delete sitesinin ekiplerince  Türkçe alt yazı eklenmiş ve ortaya bu müthiş video çıkmış buyrun izleyin ve kararı siz verin :D







sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: