Yüreğimin En GüzeL Yerindesin

Gönderen Dert Ortağı 07 Haziran 2010

Seni Özledim ben..Nedir sana olan bu sevgim...Hic bitmeyecek hic sona ermeyecek..herseye ragmen seni sevmek..Adını bile bilmiyorum bu sevdanın..Tutku degil ki bu bir gün sona ersin..Aşk degil ki bir gün bitsin..Seni bu dünyalık sevmiyorum..Bu alem gecici belki de seni canımdan öte seviyorum..Belki de seni bu dünyada bir daha göremiyecegim..Kollarına sarılıp doyasıya koklamayacagım ama seni Cennetin en güzel köselerinde bekliyorum..Günahlarım icin yandıktan sonra sana kosacagım...Belki de nefes nefes kalacagım canım..Terleyecegim..Ayaklarımdan dermanım kesilecek....Pes etmek yok diye kendime teselliyi senin gözlerinle verecegim..Sana böyle baglanmısım ki zincir degil ki kırasın..Bir mutluluksun belki de ...Her bekleyiste daha cok artan.. Her nefeste daha cok sevdaya yanan..Belki de yazdıkca sevgini daha cok mutluluklara dökülen ask bu...İki kisilik bir sevda bu...Özleminde daha cok sevilip herseyine kabullenme arzusu bu...Duruyorum bir an gözlerim seni arıyor.cevirip senin gözbebeklerini hatırlıyorum...Gökkusagının her rengine seninle yasadıgım tüm mutluluklarını, yarınlarda dogacak günese ise senin kalbine yazdıgım tüm umutlarımı bırakıyorum...Belki de ressam oluyorum..her figüre resmini cizebilmek..Ama maalesef ellerim bir ressamın nazeninliginde degil..Ben sadece sevmeyi becerebiliyorum...Sevildigim kadar sevmeyi kendime borc addediyorum...Saran korkulara karsı senin sevdanda yasadıgım mutluluklarımı sunuyorum...Canım benim..Ruhun icindeki mantıkla kalbimdeki Sevginin tam ortasında senin umutlarındayım..ictigim her caya senin tatlı yüzünü, dar sokaklarda yüzü umuttan yoksun cocuklara senin tatlı sen yüzünü gösteriyorum..Belki de senin mutluluklarında yasarken ben hüzünlerim unutuyorum...Sevmeyi , severken beklemeyi ögreniyorum...Satır aralarında nefesim tutup senin sevdanı icime cekiyorum..Ta cigerlerime cekiyorum...
Seni seviyorum kelimesinin ifade ettigi tüm anlamlara yüklüyorum ismini...Yasadıklarımı kalbime görebilirsin..Yasadıgım su anı ise gözbebeklerimdeki ısıltılarda hissebilirsin..Yarınlarımda seninle yasabilecegim mutlulukları ise avuclarımda saklıyorum orda bulabilirsin...Öyle candan seviyorum ki sesindeki güzelligini her gün duymak; sevdanı her siirin sonuna sıgdırabilmek..Tek kelimeyle bitmeli sana olan askimin siirleri...Bir kuru tesekkür sunamam sana bunca yasanmıslardan sonra..Sana en büyük hediyem seni bir ömür boyu sevecek bir kalbi veriyorum...Sende yasasın bundan sonra...Seninle nefes alıp senin sevdana kürek ceksin..Acılarında seninle aglasın..Gülümsediginde seninle nese sacsın etrafına...Belki de sıradan bir kac kelimedir yazdıklarım..Belki de yazdıgım her bir harf farklı degildir digerlerinden...herseyi farklı kılan yazdıgım her satırda sevgimi umutlarımla yogurup senin sevdana armagan ettim .Sevdigimi söledigimde biraz yüzüm kızarır, mahcuplugun kırmızı tonunda..Seni seviyorum canım benim..Niye seni seviyorum diye sorarsan...Sen benim hayatım boyunca bekleyip mutluluklara beraber kostugum canımın yarısısın..Ömür boyu gelmeme ihtimalinde bile sevecegim seni...Belki de bu gece bir nefes kadar yakın olacagım...Nerden bilebilirsin ki..Ben canındayım bebegim....Seni herseyinle seviyorum..kalbimin en güzel sultanı..İlk ve son sevdigimsin... Korkuyu emziren gecemdeki en parlak yıldızım, günümdeki aydınlıgım ve yarınlarımdaki günışığım benim
YüreĞimin En GüzeL Yerindesin...

**zerd@**
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: