Online Hizmet Hattı

Gönderen Dert Ortağı 02 Aralık 2009
Burası bana ulaşmanız için yapmanız gereken en kolay işin olduğu yer burada şayet aşağıda ekleyeceğim sohbet pencerelerinden hangisinde yeşil yanıyorsa ben çevirim içiyim demektir. Buda demek oluyor ki bana her türlü öneri görüş eleştri ya da sorunlarınızı anlatabileceğiniz. Yardım isteyebileceğiniz fikir alabileceğiniz Bir nevi ATM lerdeki ortak noktanın ortası :)


Sadece bana ulaşmak için aşağıdaki kutulara yazı yazmak. Tamamen güvenli ben sizin siz de benim msn adreslerimizi görmeden konuşabileceğiniz. Online Hizmet Hattımız. Umarım elimden geleni yapar sizlere yardımcı olabilirim




Online Hizmet Hattı 1










Online Hizmet Hattı 2

(Burayı Çok Kullanmıyorum Şayet Yukarıdan bana Ulaşma imkanı bulamaz iseniz adı üstünde Not Bırak'ın)










sayac Kez Okundu
| edit post | |
Book'unu Çıkar
DertOrtagimblogspot.com

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: