TUTUKLU 12 . BÖLÜM (Final)

Gönderen Dert Ortağı 31 Aralık 2008



12. Bölüm
ve mektup okunmaya başlanır herkes pür dikkat dinliyorlar


“Doğduğum günü TUTUKLU'yu tanıdığım gün olarak ilan ediyorum.
Sevmenin ne demek olduğunu çok iyi bilen ama sevilmenin nasıl bir duygu olduğunu bilmeden hayatıma devam ediyordum,yıllar boyunca başkaların mutluluğuna hep vesile oldum,kendimi düşünmeden...Ve bir gün geriye dönüp baktığımda yalnızlığımı gördüm...İşte o an kalakaldım...Yaşamak istediğim sevgi ve aşkı tozlu raflara kaldırmış yıkık virane bir yerde unutmuştum...Canım acıyordu,hayat hep başkalarını mutlu etmekle mi geçecekti?...Ya ben...Ya bana ne olacaktı?...İşte TUTUKLU'yu tanıdığım gün kendi hayatımla,geçmişimle yüzleştiğim gündü...Korkularım ,yaşayamadıklarım,sevincim,hüznüm karmakarışıktı...mantığım dur diyor...yüreğim ona çoşuyordu.Çok direndim,yapamam,yaşayamam ben dedim ama geç kalmıştım AŞK kadehinden bir yudum içmiştim bile,vücudumun her zerresine kadar aşk denilen zehir yayılmıştı.

TUTUKLU'yu görmediğim,sesini duymadığım an nefesim kesiliyor,ölüyorum sanmıştım...Mantığıma dur dedim ve yüreğime koş...AŞK'a,sevgiye,sevilmeye koş...Bu hayat benim ve TUTUKLU'nun bu hayatın yedeği yoktu,yakaladığımız Aşkı bırakmamalıydık,yaşamalıydık yaşayamadıklarımızı...
Karanlık dünyamıza bir ışık girmişti,yağmurlarla dolu hayatımızda güneşin doğmasıyla gökkuşağı belirmiş ve mavinin her tonu olan bir gökkuşağı...Artık ikimize ait olan bir hayatı yaşamaya başladık ,mutluyduk hemde çok,seviyor seviliyorduk,Aşkların em güzelini ve en zorunu yaşıyorduk...Mutluyuz her zorluğa rağmen....
Yaşanan güzelliklerin sonunda korkular başladı,yüreğimde sessiz fırtınalra kopuyordu.Beyaz ve Siyahın olmasını istediğim durumlarda griler çoğaldı,artık geri dönüşü yoktu....

Her geçen gün ona dokunamamanın,sarılamamanın,öpememenin acısını yüreğimde yaşıyordum...daha ne kadar bekleyecektim bilmiyorum.Acısıyla tatlısıyla dolu dolu yaşanmış 3,5 yıllık zaman içinde aşkımız büyüdü ve ben sabırla birlikte olacağımız anı bekliyorum...Zaman geçtikçe sabrım sanki oyun oynuyordu bana ,nereye kadar dayanacağım bilmiyorum,her seferinde ümidimi kaybettiğim o anda TUTUKLU'nun bana olan aşkı ,sevgisi aklıma geliyor ve işte o an yüreğime güçlü umutlar doğuyor...Ne zaman kendimi güçsüz hissetsem onun aşkıyla yeniden doğuyorum.
Ben hiç böyle sevilmedim,hiç bu kadar mutlu olmadım hayatım boyunca...


Ölümü ölümüm,sevgisi sevgim,acısı acım,aşkı aşkım,nefesi nefesimdir...
Yeminimiz var birlikte yaşlanmaya dair,bilirimki sabırla o gün geldiğinde kollarında son nefesimi vereceğim ve benim mutluluğum olacaktır.

Sizden sadece şunu istiyorum; geriye dönüp baktığınızda kendiniz için ne yaşadınız,ne yaptınız?...Ben kendim için aşkımı yaşıyorum.....”


Mahkeme salonunu bir hüzün bulutu kaplamıştı sanki gözler nemlenmiş o iki yaşlı teyze gözyaşlarını tutamıyorlardı.

Allah’ım o nu sevmek ne kadar müthiş bir duygu ne kadar güzel bir hissiyat ve siz de şahitsiniz artık ikimizin sevgisine sayın hakim dedi tutuklu.
- evet salonda ki herkes şahit sevgine sevginize
- “şahidiz evet” dedi izleyiciler ve o iki yaşlı teyze
Tutuklu döndü arkasına ve teşekkür etti tüm izleyenlere ve Hakime
- Sayın hakim peki kararınız ne
- Acele etme dedi karar açıklanacak birazdan dedi tatlı sert bir üslupla
- Peki dedi tutuklu
- Biliyorum şu an neler hissediyorsun ya da hissedebiliyorsun. Biliyorsun her duruşma da çok güzel şiirler eserler paylaştın benimle yine senden rica etsem belki son görüşmemiz olacak bundan sonra bu son duruşmaya binaen bir yazı ya da şiir istiyorum senden lakin bu kez kendi yazdığın olsun
- Şimdi mi Sayın hakim
- Evet dedim ya son duruşma bugün
- Ama hazırlıksız yakalanmadım mı sizce de
- Olur mu o kadar eseri paylaşan okuyan bir kimse bana hazırlıksızım bahanesi uyduramaz kusura bakma
- Haklısınız sayın hakim
- Hadi o zaman bekliyorum
- Öncelikle inanın ne söyleyeceğimi ya da ne yazacağımı bilmiyorum ama dilimin döndüğünce paylaşayım bir şeyler
- Doğaçlamayı severim
- (:


Kadınım… ezelim ve ebedim…
Mahremim namusum sevdiğim
Maviye tutuklu maviye tutkulu
Sevdam sevgi tanem meleğim

Yüreğim satırlar arasında kaybolmak istiyor yine; yine etrafımda bir dolu hüzün ve yine etrafımda kimsecikler yok kadınım. Bir ağacın son meyvesiyim dalında bekleyen. Etrafında ona yardımcı olabileceğini söyleyen bir çok yaprak var… dal var ama asıl tutunduğum dal beni istemiyor. sanki bırakmak istiyor. Belki de yoruldu beni taşımaktan ya da korkuyor onu da kurutursam diye dal kurumaya başlamış. Korkuları mı onu kurutan yoksa yeterince sevda suyundan beslenemeyişi mi bilmiyorum ağacın dalı kuruyor. Kadınım hani sana bir düşümü anlatmıştım belki de gördüğüm en güzel düştü bu zamana kadar. Nasıl mutlu olmuştuk düş bile olsa gerçekti yaşamak isteğimiz bizim hedefimizdi düşümde gördüğüm zaten ben seni düşlerde sevmedim mi

Düşlerde sevdim seni söyleyemedim
Sessiz öptüm nefesini söyleyemedim

Bir gün geldi ve haykırdım sana ve tüm herkese seviyorum seni seviyorum seni seviyorum seni kadınım dedim seviyorum seni. O kadar zaman söylememenin tüm acısını çıkarmaya çalışırcasına haykırdım ne zor oluyor du biliyorsun değil mi bir şeyi söylemek isteyip de buna engellerin çıkması ve susmak. Gözlerimizin haykırışları yetmiyor bir yerden sonra taşıyor sevdamız taşıyor sığmıyor kabına ve gözden dile kelimelere dökülüyor artık.

Sana ben hayaller düşler büyüttüm
Sana ben gözümde yaşlar büyüttüm
Sana ben hummalı aşklar büyüttüm
Söyleyemedim

Artık söylüyorum kadınım artık büyüttüğüm aşkımı da büyüttüğümüz aşk çiçeğimizi de haykırıyorum herkese. Uğruna akıttığım göz yaşlarımı sana hediye ediyorum her biri sevgimi anlatıyor sana
Sevdam seni seviyorum sevdam seni seviyorum sevdam seni seviyorum

Sana ben şiirler sözler büyüttüm
Sana ben baharlar yazlar büyüttüm
Sana ben hummalı gizler büyüttüm
Söyleyemedim

Yazdığım her şiir de sendin her yazım da; okuduğum her şarkı senin için di kadınım. ahar ve yaz senin varlığınla anlamlı olmadığın bir bahar ya da yaz benim için kara bir kıştan farksız kara kışın içinde bir gülümsemen bile beni o soğukta sıcacık etmeye yeter kadınım

Bu kadar yeter sanırım Sayın Hakim
- peki nasıl istersen
- artık kararımızı açıklayalım değil mi
- Nasıl isterseniz Sayın Hakim
- Yeter yeter bu duruşma artık son bulmalı
- Yaz kızım karar!
Tutuklunun yapmış olduğu suç fiili bilerek ve isteyerek yaptığını kendi beyanı ile belirtmiş olup bu yapmış olduğu fiili açık yüreklilikle dile getirmiştir.
Bu fiil neticesinde oluşan durumun tek sorumlusunun kendisi olduğunu kabul etmiş ve bundan doğacak her hangi bir durumun sorumluluğunu da üstüne almıştır

Suçlunun suçunu davacının da suçlunun tutuklu kalmasını istemesi ve ortada olan delil ve beyanlar ışığında Aşk Mahkemesinin gerekli hükümlerince Tutuklunun Sevdasının Kalbinde Bir ömür boyu tutuklu kalmasına karar verilmiştir.

Ve son sözüm tutukluya diye devam eder ve mahkeme metnini yazan kıza dönerek lütfen bunları büyük harfle yaz

Tutuklu ayağa kalk!

O nu özledin değil mi
- Evet sayın hakim
- O nu görmeyi çok istiyorsun değil mi
- hem de çok
- peki o zaman o da seni görmek istiyor
-Çok uzun bir sınavı geride bıraktın ve bu sınavı hakkınla kazandın diyelim sen gerçekten sevdin Sevdan gerçekten sevdi biz sadece doğru olanı yaptık ve sevenleri ayırmadık şimdi sevdan sana gelecek ama dedi ve yüzünde ki maske ve peruğu çıkardı Kadını sevdasıydı hakim bunca zaman yanındaydı o bilmeden hep onu izlemişti hastaneden çıkarken de ona bakan Sevdası

Sevdası gülümsedi ve Er’im dedi hep sen mi beni sınava tabi tutacaktın Hayatında ki en büyük sınavı ben sana yaptım ve çok şükür ki kazandın
tutuklu şaşkın ağzı açık kalakalmıştı. Dili tutulmuş konuşamıyordu. İç ses
kahkahalar atıyor du
yaaa işte böyle dilin tutulur akıllım :)
du bi çimdik atayım da kendine gel dedi ve iyi bir çimdik attı iç ses

Tutuklu kendine geldi o çimdikle ve sevdasına sarıldı Seni Seviyorum Sevdam KADINIM diye bildi.

KADININ da SENİ ÇOK SEVİYOR hem de deli gibi artık bu kalpten çıkışın yok kalbinden çıkmaya da niyetim yok Seni Seviyorum

Ve son söz söylendi
Mahkeme bitmiştir.
~~SON~~

Dert Ortağı

Aşk mahkemesinin her bir suçlusu suçunu ispat ettiği ve bu suçu açık yüreklilikle ifade ettiği ve arkasında durduğu sürece karar bellidir Sevdiğinin Kalbi, Hepiniz Aşk mahkemesinde Sevdiğinizin Kalbinde kalmanız Dileğiyle 12 Bölüm Boyunca bıkmadan karalamalarımı okuma zahmeti gösteren tüm okuyucu arkadaşlarıma dostlarımı teşekkür ediyorum
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: