Hayat Cezanı Ödeyeceğim

Gönderen Dert Ortağı 11 Mart 2009
Hayat...

Benimle oyun oynuyorsun biliyorum ve biliyorum ki ben öldüğümde kazanan sen olacak ve kaybeden her zaman ki gibi ben olacağım.
Tamam sonuçta sen galip geleceksin de; neden ellerimi de bağlıyorsun yumruklarını atarken. Neden ellerimi çözmüyorsun, sana vurmamdan mı korkuyorsun? Vursam ne olur... Bende sana olan hırsımı alsam kötü mü olur ne olur Hayat ben de bir kez puan alsam senden ne olur?

Ama sana inat yenilmek yok! son ana kadar... ölene kadar yenilmek yok sana. Vurduğun her yumrukta ben daha da güçleniyorum ve birgün gelecek ellerimi bağladığın o ip de kurtaramayacak seni; ve sana o gün geldiğin de Sadece bir kez vuracağım ve bu vuruş sonunda knock out olacaksın Hayat.

Hayat, sana cezanı gülüşümle ödeyeceğim. Yüzümdeki tebessüm sana olan tek yumruğum olacak

Dert Ortağı
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: