EBEDİM

Gönderen Dert Ortağı 12 Temmuz 2009
EBEDİM

Sevdayı gözlerinde tatdım ben
Öyle bir sevdaki..

Her bakışın da bir kez daha seviyorum seni..

Her anım Allah'ıma Şükretmekle geçiyor
Seni bana verdiği için..

Nefesimm!!
Yüreğim!
Sevdiğimm!
Öyle çok seviyorum ki seni..
Bunu anlatmaya ne kelimeler,
Ne de cümleler yetiyor..

Sana bendeki gözlerini,sözlerini,ellerini,yüreğini,seni kelimelerin yettiği kadar anlatayım..

Gözlerin ,
Her an yaşama amacım.
Sözlerin,
Bıçak gibi
Canımı acıtmadan kazıyor kalbıme sevgini.
Ellerin,
En umutsuz en bitmiş halimde
Bana güç oluyor.
Yüreğin ise
Yüreğime ilaç!

Sen benim herşeyimsin..
Canımım canı
Kanayan yanımın ilacı
Ekmeğim suyum aşım..
Herşey...

Herşeydesin!!

Alev oldun yaktın gönlümü,
Mühür oldun bağladın kendine beni.

Artık senin kölenim!

Artık benim ömrümsün!

Ebedim!

Son nefesimi ellerini tutarak
Can vermeyi dilediğim tek kişi

Seni sonsuz seviyorum..

sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: