Mavi Düşlerimden Sana Bakarken

Gönderen Dert Ortağı 07 Temmuz 2009
http://img5.imageshack.us/img5/5863/mavilikadn.jpgSana geliyorum ey mavi!
Al beni de yanına,
Sanki hiç bırakmayacakmışsın gibi
Sakla beni derinliklerinde.

Deniz mavi; gök mavisi, düşlerimin mavisi
Bugün seni anlattım denizlere!
Sana baktım yüreğimde esen fırtınayı gördüm.
Hırçın dalgaları kıyılarımda, seni mavide düşündüm.
Sitem ediyor sanki olanlara,
Deniz öfkeli, köpük köpük oluncaya kadar dağıtıyor kendini
Yosunlar ve balıklar şaşırıyor bütün bu olanlara.
Belli ki alışmışlar bu öfkeye,
Önce köpürür deniz sonra durulur.
Deniz durulsa ne olur ki?
Gönlümün kıyıları yıprandı bir kere
Fırtına dinse ne olur ki?
Aldı götürdü hissettirmeden her şeyi
O da yetmezmiş gibi hava karardı,
Kara bulutlar gözyaşlarıyla eşlik etti, acımasız dalgalara.
Ağlama bulut ağlama!
Sil gözünün yaşını
Unut kederini, üzüntünü,
Güneşine bırak kendini.
Deniz duruldu yine hiç bir şey olmamış gibi
Mavi mavi tebessüm etti bana.
Her şey yine eskisi gibiydi,
Arada ki tek fark deniz başka maviydi bu sefer,
Yeşil ve mavi birbirine karışmış.
Martılar sevinç içinde bağırışıyor,
Balıklar dans ediyor turkuaz mavisi denizde.
Güneşe teşekkür ettim binlerce kez.
Sen geldin bu haykırış, bu sitem bitti gitti.
Aydınlık getirdin, mutluluk getirdin, sefalar getirdin,
Bana yeniden o hasretini çektiğim maviyi getirdin.
Sevdamın adı mavi olsun dedim.
Aşk dedim sana aşkım dedim.
Hırçın dalgalarla boğuşurken,
Derinliklerinde buldum seni.
Seni sevdim ey mavi..!
Benim büyük aşkım sensin.
Eğer bir gün koparsak birbirimizden,
Beni mavide ara
Çünkü en derinliklerinde, bir çift yeşil göz sana bakıyor olacak.
Sana gülümseyenin, yosunlar olduğunu düşünüp
Sen de bakıp geçersin.

Alıntı
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: