Saçmalama Hakkımı Kullanmak İstiyorum

Gönderen Dert Ortağı 11 Temmuz 2009
Bugün ben de herkes gibi shttp://img25.imageshack.us/img25/4826/delifll.jpgaçmalamak istiyorum müsadenizle. Bugün anlamlı sözler duymayacaksınız benden. Herkesin bir saçmalama vakti gelir ya işte benimde şu an tam saçmala vaktim. Yazmak istiyorum boş boş hani vardıya karikatürün birinde koyun kitap yazmış güya içinde sadece "mee" var Editör sormuş yahu başka bir şey yok sadece "mee" var Koyun: " ben sadece gerçekleri yazdım". Bende o kitap gibi saçma şeyler yazmak istiyorum. Öznesi, yüklemi ve hatta sıfatları karışmış Zaman kiplerinin olmadığı satırlar yazmak istiyorum. Ayşe okula gitti Ahmet de zaten tatlıyı bir türlü sevemedi Sorma bizim kızın saçları pek bir fena, Asıl bizim oğlan aldı ehliyeti bu ay. Anlam karmaşası yaşamak istiyorum çektiğim acıyı biraz olsun unutmak istiyorum.

Hey! sen satırlarımı okuyan birazdan sana sorum olacak büyük ödülmü? büyük ödül yok. Ne çok alıştınız her sorunun arkasından ödül almaya. Bu kadar kolay mı be bir soruya hayatın sırrını vermek yemezler abicim ablacım yemezler. Geçe gün abimlere gittim biraz dedim saçmalayım kovsunlar beni ekşın olsun Ulan ne dediysem kovmadılar sadece baktılar bana derin derin baktılar birazda hüzünlü. eeeeh başlarım duygusallığa kovulmaya geldim kardeşim ben kovsanıza yok tık yok.
Yahu kovun beni cık kovmuyorlar. En sonunda dayanamadım ben çıktım dışarıda biraz nefes alayım dedim dışarısı çok sıcak hemen eve koştum tekrar kazağımı giyiverdim. üstüne birde mont ooh serinledim yahu.

Sonra sevdiğim kadın aklıma geldi üşüdüm ben sevdiğim aklıma gelince üşürümde. Sonra baktım donuyorum hemen bir kaç kazak daha giydim üst üste (ne o kazağı çıkaracak mı sandın?) Kazak giydim ama nafile üşüyorum yorganın altına girdim kapattım ve sadece kadınımı düşündüm bakışlarını ona her baktığımda üşüdüm her bakışında bir soğuk hava dalgasıyla sarıyordu bedenimi İzmirin soğuğu beter olur derlerdi de inanmazdım gerçekten de öyleymiş kurşun gibi delip geçiyor adamı...

Traş olduktan sonra maç izlemeye geçtim o sırada önümden kadının biri geçti. Çok beğendim önümden geçişinizi bir daha geçermisiniz dedim bir daha geçti Olmadı dedim neden dedi ekranda şuan aynı pozisyon olmalı dedim yoksa geçiş aynı geçiş olmaz benzer olur dedim. O da baktı iyimisin dedi bana korkan gözlerle. Ne bakıyosun yahu dedim aynı değildi geçişin birdaha istiyorum geçişini kadıncağız korka korka bir daha geçti Allah kahretsin yine olmadı yıkıl karşımdan dedim tam kaçacaktı ki kaçma dedim ben sana kaç demedim yıkıl dedim Kadına şöyle okkalı bir tokat attım...uyandım

Biliyormusun ben çook seviyorum aşığım deli gibi zır deli gibi zır zır deli gibi bak duyuyormusun zır zır zır zır yok bu zır o zır değil kapı çalıyor burda dur sen kaçma bak bozuşuruz ben köpeği gezdirip gelicem (kapıya bakıcaktınya) olur ona da bakarız zaten köpeği gezdirmek için kapıyı açmam gerekiyor. Biliyormusun bence sende biraz tuhaflık var garip garip okuyorsun yazdıklarımı geldiler mi ne bak geldiler se böyle çıkmayım ayıp olur ev hali (ne diyorsun köpeği gezdirecetinya hadi git) Ne o kovuyor musun?ne o öyle ukala tavırlar Hem köpekde nerden çıktı benim köpeğim yok ki. (ya abi kurban oluyum az önce sen dedinya) dedim mi lan sahiden? Hadi len kafa bulma benimle benim köpeğim yok ki hem dediysem bile sen bunu ispatlayamazsın ki. Şşş! nereye kaçıyosun sana kaçma yok demedim mi lan heee. Bak kızdırma beni şurda geldin iki satır saçmalama hakkım var oku doğru düzgün çek ve git sonra

Nerde kalmıştım ben haa

haaaaaa

hatırlamıyorum

ne olcak şimdi baştan mı başlayacaz bana uyar


(yok abi sen diyordun ki saçmaladım mı saçmalamadım mı)

Onu mu diyordum ben bana öyle değil gibi geliyor san ki

(oydu abi valla bak oydu)

Tamam ozaman saçmalayabildim mi saçmalayamadım mı

saçmaladıysam iki nokta yı yan yan yana yaz sonra ayağa kaldır sonra tekrar geri yatır ve buraya iki öksürdükten sonra cevabını kus yok lan kusma senin pisliğini mi temizlicem ben normal normal yaz


hadi! Hadi lan
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: