Sensizlik... Sessizlik...

Gönderen Dert Ortağı 12 Temmuz 2009


sensizlik...
sessizlik...
dayanılması çok zor bir halet-i ruhiye


sevdiğim...
satırlara sığdıramadığım kadın
odandaki bir toz zeresi bile olmaya razıyım
bugün lal olmuş dilim ne bir kelime yazası var
ne bir cümle kurası.

sadece seni bekliyor
sadece seni istiyor
sadece seni seviyor
sadece seni ve "sadece sen" li olan herşeyi

zihnimde adının geçtiği her cümle, her hayal yüreğimi heyecanladırıyor.

yetersiz devrik ve bir o kadar sıradan cümleler dökülüyor arasıra satırlara
ne olur kusuruma bakma afilli sözler söyleyemedim sana
belki çoğu zaman saçmalamış bile olabilirim...bilmiyorum

bugün ruhum garip, ben garip halet-i ruhiyem o kadar kötü ki..
.


bu halet-i ruhiye den kurtulmama yardım edermisin?
varlığınla bu cana bir hayat verirmisin tekrar
gözlerinle güldürürmüsün beni
hiç konuşmadan ve hiç yazmadan
bana, beni sevdiğini söylermisin kadınım

...
...
..
.
bit-medi/bitmesin bu şirler bitmesin bu duyguları kimsenin

Dert Ortağı
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: