Limk Sitesi Beni de Limkliyor :)

Gönderen Dert Ortağı 09 Ağustos 2009
http://www.limk.com/images/logo.gifİyi geceler arkadaşlar bugün size internet kullanıcılarının yakından bildiği bir site den bahsedeceğim LİMK adlı bu site kullanıcılarının güzel ve ilginç gördüğü sitedeki haberi ya da yada paylaşımı tavsiye ettiği ve sanırım belirli bir oyu aldığı takdirde yayınlandığı bir paylaşım platformu Zira sayfamı izleyenler bölümünden gördüğüm kadarı ile kullanıcıların verdiği limkler bir oylama sürecinden geçiyor. ve barajı aşanlar Bu şerefe nail oluyorlar :)

Sitenin kurucusu Wrzl nickli Özer Dölekoğlu tarafından kurulmuş Özer Bey siteyi kuruş aşamasını şu şekilde açıklamış

2002 mayısında bu tür bir site yapmaya giriştiğimde bu kadar geliştireceğimi bilmiyordum açıkçası. İlk başlangıçtaki amacım nette en sevdiğim şey olan gezip tozmanın bir seyir defterini tutmaktı. İlginç bişeyler bulduğumda daha sonra onu kaybetmemek için arşivlemeye başladım. çünkü birilerine anlattığımda ilginç gelmiyor illa ki göstermek gerekiyordu. Ufaktan geliştire geliştire dana kadar semirince bir com a taşıniyim dedim. İlk başta garip geldi bütün içeriği dışarık olan bi site kurmak. Ama olsun dedim nede olsa Reha Mıhtarda ilk başta atinadan bildiriyordu deyip feyz aldım. Kendim için güsel bir arşiv gelen gidene de eğlence oluyor işte. Yani inanılmaz bişey vaadetmiyor site. Duygu seli, aşk deşmeşesi ve tutku değirmeni diyelim. Neyse kısacası canımdan çok sevdiğim hayatım yeterince ciddi olduğu için limkimde pür neşe isterim. Bu bağlarda kişisel üzümler yetiştirmek istesemde içimden bi ses 2002 mayısına geri döneceğimi söylemekte.
Ben bu siteyi şimdi düşünüyorumda heralde yeni kurulduğu yıllardan beri takip ediyorum belki biraz geç olabili yani 2004 yılları tam hatırlamıyorum Bir dostumun yolladığı mailde kullanılan kaynak link sayesinde müşereref oldum :) Çünkü beni e-postadaki mesajdan çok e-postanın kaynağı önemli oluyor. Zira böyle güzel bir mail varsa bilin ki o mailin yollandığı linkin sahibi olduğu sitede çok daha iyileri ya da buna benzer bir çok vardır :)

Nihayetinde bu şekilde tanımaya başladım ve yakinen tanıyorum siteyi, Kesinlikle eğlenceli bir site ve insanlars güzeli paylaşıyor.

Tabi o zamanlar benim bir blog sayfası açmak gibi bir niyetim de yoktu açıkçası bireysel olmak daha güzel gibi gelmişti o zamanlar. neyse şimdi bir bloğumuz var yaklaşık bloğumu kuralı 7-8 ay oldu ve birilerinin dikkatini çekmiş olmalı ki özellikle de Limk kullanıcıları sağ olsunlar bizim yazılarımızı paylaşıyorlar limk olarak :)

Bu da benim gibi yeni blogculara şevk veriyor kendi adıma limk kullanıcılarına teşekkür ediyorum

Kendi adıma bir teşekkür olarak limk sitesinin reklamını 1 ay süre ile sayfamda yayınlayacağım yarım elma gönül alma babında kabul ederler umarım :)

Dert Ortağı
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: