SENDEN AYRI GEÇEN HER SANİYE

Gönderen Dert Ortağı 26 Ağustos 2009

http://img2.blogcu.com/images/e/l/i/elifnihal/grieving_woman.jpg

SENDEN AYRI GEÇEN HER SANİYE
Senden ayrı geçen her saniye,
Ölümün dikenli yollarında atılan bir adım,
Ve ben sona daha fazla yaklaşıyorum.
Tutkularımı bir ağacın dalına astım,
Varlığını yüreğimde niyet yerine tutuyorum.
Üstüme çöreklenen zindan gecelerde,
Mısraları biriktirip, seni yazıyorum.
Aşk kadehine dolan ayrılık zehrini,
Sen diye, sana ulaşmak adına içiyorum.
Çok özlüyorum seni...

Senden ayrı geçen her saniye,
Otobüs duraklarında saklanan yalnızlığımı,
Martıların çığlıklarında getiriyor bana,
Hiçleşiyorum kendi karanlıklarımda,
Düşüncesizce atıyorum kendimi düşlere,
Herhangi bir kadının gözyaşında,
Senden kalan tuzlu bir iz arıyorum.
Hayalin yalnız bırakmıyor beni,
Yokluğunda bile seni yaşıyorum.

Senden ayrıgeçen her saniye,
Terkedişlerimi boyuyorum siyaha,
Fırçamın ucuna bulaşıyor sensizlik,
Tuval kimsesizliğini saklıyor ruhunda,
Birden sesler kesiliyor, işgalde sessizlik
Kendimi kurtarmak için sarılıyorum kaleme,
Boyun eğip kadere, küfürbazken kedere,
Vuslatın ismini haykırıyorum,
Dağlarda kimsesiz kuşlar söylüyor şarkımızı,
Sen hiçbirini duymuyorsun.

Senden ayrı geçen her saniye,
Bendeki seni keşfe çıkıyorum geceleri,
Gündüz derin ölümlerdeyim zaten,
Ok gibi saplanıyor saatin tok sesi,
Anbean tükeniyorum sensizliğimden,
Acımasız yaşlar gelip duruyor gözlerime,
Ağlamıyorum, korkuyorum düşersin diye,
Birkaç damlada yitiririm seni,
Yanaklarıma çizilir siluetinin resmi,
Dudaklarım ısırılmaktan bihal oluyor,
Geçen yıllara kızıyorum bazen,
Sensiz akıp gittiler diye,
Kendi halinde yaşarken sen,
Senden ayrı geçen her saniye,
Seni çalıyor usta bir hırsız gibi benden,
Azrail artık canımı alsın istiyorum.
Bu acıya daha fazla dayanamayacağım.
Bitsin bu film, gelsin bu sevdanın sonu,
Camı kırık saatlerde gizlenen yokluğunu,
Alsın bir ilahi güç nefesimle benden,
Gözlerimde siyaha düşsün perde,
Bin ölüme bedel sevgili,
Senden ayrı geçen her saniye,

BAKİ EVKARALI
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: