Bir Adım Uzağın...Ölümüm...Gitme

Gönderen Dert Ortağı 13 Eylül 2009
http://h.imagehost.org/0864/Gitme.jpg
"Sen benimsin yalnız hayallerimde"

Öyle canımı acıtıyor ki bu cümle,
öyle beni anlatıyor ki sevgilim bir bilsen,
Yoksun!
Benden kilometrelerce uzağımdasın ama giderken bana bir nefes kadar yakınımda bir aşk bıraktın.
Her kalp atışımda,
her nefes alışımda biraz daha kazınıyorsun içime
biraz daha yerleşiyorsun kalbime
biraz daha hükmediyorsun yüreğime.

Sensizlik çok ağır geliyor bu cana gece uyurken yanımda görmek istiyorum seni
sana sımsıkı sarılıp
seni delice öperek nefesini kesmek istiyorum
tek bir beden olarak güne merhaba demek istiyorum
seni yanımda istiyorum
hayalin yetmiyor artık bana,aşkıma
özlemin gün geçtikçe beni boğuyor yok ediyor
ızdırap çekiyorum sensiz senin olmadığın yerlere adım attığımda .

Az kaldı sabret diyorum ama
az falan kalmadı işte sadece kendimi kandırıyorum
yoksun işte ne elin elimde
ne bedenin her daim yanı başımda
sensiz geçen 1 salise bile benim bir ömrüme bedel
bir ömürlük kayıp
anlıyor musun?
Gel artık sarıp sarmala beni
bırakma artık
yanımda ol...

Gel ve gitme bir daha
mecburum deme bana
döneceğim diye fısıldama kulağıma
sadece
gitmeee
gitmee
gitme

Sensiz yaşamak çok zor gitme nefesim.

Emine Uğurlu
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: