Tell Me Why ( Anlatın Bana Neden? )

Gönderen Dert Ortağı 07 Eylül 2009
http://img525.imageshack.us/img525/7570/220pxdeclangalbraith01.jpgTell Me Why ( Anlatın Bana Neden? )

Bir şarkı bu kadar anlamlı ve güzel olabilir mi!

Açlık, yoksulluk, savaş denince hepimizin yüreği yanıyor..

Bu kavramlar Declan Galbraith'in sesinde daha bir anlam kazanıyor. O henüz 10 yaşında çekmiş bu klibi... şu an 17 yaşında 19 Aralık 1991Dublin /İrlanda Doğumlu Sesi ve yorumuyla müzik eleştirmenlerinin bir numarası... Dünyamızda yaşanan tatsız olaylara onun için özel yapılmış bir şarkı ile yanıt arıyor.

İngiltere'de yaşayan Declan Galbraith'in ailesi aslen İrlanda'lı. İşte size Declan Galbraith'in sesinden ufak yaşında ona ödüller getiren video klibi: 'Anlatın bana 'neden' '








İşte video klipteki şarkının sözleri:

Rüyamda çocuklar dünyadaki her kız ve erkek çocuğu için şarkı söylüyordu.

Gökyüzü maviydi, yeryüzü yeşil...

Ve herkes aynı dili konuşuyordu,

Zayıf insanlar bile mutluydu..Dünya her insan içindi...

Anlatın bana "neden?"

Herşey neden böyle olmalı?

Anlatın bana neden?

Başka bir şekilde de olabilirdi?

Anlatın bana neden?

Anlamıyorum, insanlar neden birbirini incitiyor, neden?

Her gün kendime soruyorum,

Büyüyüp adam olduğumda ne yapmalıyım?

Benim gerçekliğim savaşa karşı dimdik durmak,

Herkese kim olduğumu,

Hayatımın ne için olduğunu,

Ve ne yapabileceğimi göstermek...

Anlatın bana "neden", anlamıyorum

Anlatın bana "neden"

Herşey neden böyle olmalı?

Anlatın bana "neden?"

Başka bir şekilde de olabilirdi...

Anlatın bana "neden",

Anlamıyorum, insanlar niçin birbirini incitiyor, neden?
sayac Kez Okundu
, | edit post | |
Book'unu Çıkar
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: