SİYAHIMA BEYAZ DEĞDİ

Gönderen Dert Ortağı 08 Kasım 2009
SİYAHIMA BEYAZ DEĞDİ





Ben seni kendi iklimimde büyüttüm.
Bir zamanlar hayat yoktu o iklimde..
Uçsuz bucaksız bir bozkırdım.
Yalnızca ben yaşıyordum o memlekette..
Gözlerimin siyah bahçelerinde hiçbir çiçek yetişmezdi
ve hiçbir kuş uçmazdı çıplak dağlarımda...
Siyah saçlarımı zindan gecelere yoldaş etmiştim.
Tükenmiştim, aslında ömrü kısa bir kalemdim.
İki kollu iki bacaklı silgiler iyi çalışıyordu.
Her yaptığım her yazdığım siliniyordu.



Sen çıkageldin sonra o yalnızlık şehrine...
Aykırıydın aslında,
benim soğuk geçen yazlarıma..
Çünkü, beyaz güllerle baharı getirmiştin bana..
Kalbimin işgalcsiydin aslında,
izinsiz sınırlarıma girmiştin.
Seni durduracak kalkanım yoktu,
doğrusu gücümde yoktu.
Ve evet, sen bana aykırıydın önceleri
Ama...
Sen ben olunca sonraları,
ılık ılık düşmeye başladın sevgi dilencisi avuçlarıma..
Ben sen olmaya başlayınca,
yaz yağmurları akıttım sel sel her kavrulan yüreğe..







Hoşgeldin bana..
Sevdan yüreğime o kadar yakıştı ki
ve o kadar ak'sın ki bende,
Tüm saflıklar beyazlarıma secde ediyor şimdilerde..
Hoşgeldin...
Hoşgeldin dünyama..
Nasıl oldu anlamadım.
Davetsiz bir misafir gibi çıkageldin gönlüme,
şimdi hapissin o yürekte..
İnan burada en iyi şekilde ağırlanacaksın.
İkramımsa sevgim olacak, yeterli mi?


http://img109.imageshack.us/img109/2851/37293795.jpg

Seni aramanın tadı, ekmek tadı..
Hani acıkırsın, fırından yeni çıkmış
sıcak ekmek kokusunu çekersin ya içine..
Şimdi öyle muhtacım sana!!
Tadını bile istemem senden,
Yalnızca sana her acıkışımda kokunu duyayım yeter!!
Ki, ben sana hiç doyamam ki..






Gel ey sabahım!!!
Gel ey dert ortağım , canım..
Gel...
Tüm tabiat düşmanındır biliyorum.
Gel de sonbahar yaprakları kıskansın
sendeki yeşilin ahengini...
Hasretlik var şimdi!!
Ağlama sakın!!!
Gözlerini yeşilinden tek bir yaprak düşmesin, kıyamam..
Benim gözlerimin siyahı yeter ikimizin matemine...



Bilirim gelemezsin
her ne kadar "gel" desemde...
Ama üzülme sevdam,
Özlemler, sevenlerin bir sınavıdır bir bakıma..
Kavuşmalar ise, hasretli bekleyişlerin mükafatı!!
Kavuşmayı düşünmek
ve..
Bir daha hiç ayrılmamayı düşlemek...
Hepsi bu...

ANLIYORMUSUN....




şiir: Alıntı
Resimleme: Dert Ortağı

sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: