Çılgın Japon Öpücüğü

Gönderen Dert Ortağı 23 Nisan 2010
http://i41.tinypic.com/x0znh1_th.jpgBiliyorsunuz daha önce bir kaç kez japon şakalarından oluşan videoları paylaşmıştım :) Ama bu kez göreceğiniz videodan sonra japon lar hakkında tüm fikirleriniz alt üst olabilir iddia ediyorum :)

Yarışmanın asıl adının ne olduğunu bilmiyorum zira çok da umurum da değil :D Benim adını verdiğim Japon Öpücüğü ismi bana göre cuk oturdu yarışmanın adına :) Japon Öpücüğü diyince aklınıza meşhur Fransız Öpücüğü gelmesin burada biraz roller farklı yani Fransız öpücüğünde genellikle bir erkek ve bir kadından olşur ayrıntılara girmiyorum :) Japon Öpücüğünde ise tamamen erkekler arası bir durum söz konusu mideniz bulanmaya başladıysa daha durun derim videoyu izlemediniz videoyu izlediğiniz de Fransız Öpücüğü nden farklı olarak bakın Dil'in yerini ne/ler alıyor hadi iyi seyirler




Lütfen görüşünüzü belirtin zira görüş bildirmek için ekstra para almıyorum :D
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: