Yapma Allah Aşkına

Gönderen Dert Ortağı 24 Nisan 2010
 http://img511.imageshack.us/img511/5651/245bd2.gif
 
Her gidişine ayrı anlam yüklüyorum yapma Allah aşkına
ya kal benimle ya söz etme gidişlerden

ya da silinsin isminde cisminde
oynama benimle dengemi bozuyorsun
aşkı yaşayacak yürek bırakmıyorsun insanda
Seni seviyorum diye başlıyan ve amayla devam eden
cümleleri duymaktan bıktım
Üstelik bir cümlenin sonunda ama varsa
bir önceki yargının hiçbir hükmü yoktur artık
Seni seviyorum ama birlikte olmamız imkansız
diyebiliyorsan eğer sevmiyorsun demektir
bahanelere sığınma insanların hayatlarına
sorgusuz sualsiz girip sonradan darmadağan edip
hiçbir şey söylemeden çekip gidenlerden nefret ediyorum
Böylemisin sende gerçekten
gitmekmi istiyorsun yürekli ol biraz hadi konuş
söylemek istediklerini söyle
iki çift sözü hak etmedikmi biz hiçmi saygın yok
ah ben niye yanılıyorum ki
hep niye tam işte bu dediklerimi sömürüyorlar
aşkımı bir az dahamı katı olmalıyım
dahamı kapalı tutmalıyım kapılarımı
bazan bu dünyada olmadığını düşünüyorum
oyun çeviremiyorum hesap yapamıyorum insanız hepimiz
hepimizin zaafları var herkesin yanlışları var
iyi de hep benimi bulacak bunlar
hiçbir kaygıya yer vermeden hiçbir hesabı düşünmeden
açsaydın eğer bana yüreğini
işte o zaman görürdün bir aşkın nasıl
efsaneye dönüşebileceğini
sen gözlerini kapatıyorsun
bir sen varsın başka hiçbir şeye bakmıyorsun
herşey senin çevrende şekillenmeli
herşey sana göre düzenlenmeli
beceremiyorum kusura bakma
şimdi gidiyorum aşk tam teslimiyet ister
kendini aşkın kollarına ya bırakırsın
ya bırakmazsın
bir yanım dışarda kalsın dediğin noktada
aşkı boğarsın yok edersin
o güzelim duyguyu
bu yüzden hep cesurların işidir aşk
bırak bırak aşk bende kalsın
ağlamayı bilmeyen gözler sevmeyi de bilemez
ben sevmeyi biliyorum ve ağlıyorum
yolun açık olsun...
ben tekrar yalnız kalırım git...
yokluğundan en hali vakti yerinde duygularım hüzün...



alıntı
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: