Cesaretimsin Sen Benim!

Gönderen Dert Ortağı 12 Mayıs 2010
Sevmek İnsanın Çekildiği Yerde Sevdiğine Baş Eğmesidir


Canım kadınım bu gece anılarımın karanlıklarını gömüp ay’ın aydınlığına, kendine doğru yürüşte yüreğim..

Şimdi ekranın karşısında bir tek gecemin karanlığı, ortamın sessizliği, duygularımın yoğunluğu bir de uykuya direnen gözlerim var..

Hayatı ve seni buradan, sessizliğin ve sensizliğimin tam ortasından seyrediyorum..

Şimdi kapayınca gözlerimi; gözbebeklerimdesin bütün masumiyetin ve mahçubiyetinle...

Sevmek, insanın kendine çekilmesidir..

Sevmek insanın çekildiği yerde sevdiğine baş eğmesidir..

Sevmek, insanın yıllardır unuttuğu kendisine dönmesidir..

Sevmek insanın yıllar sonra döndüğünde gördüğü şeye gönül rahatlığıyla inanmasıdır...

Başım önde seni bekliyor ve çok seviyorum..

Ve biliyorum ki benim ölünceye kadar bir sevdam var..



Sana olan sevgimin adresi ise “kendi içimde” mühürlenmiş satırlar aralarında…

Ona iyi bak olur mu birtanem..

Çünkü sevdikçe sana dönüyorum,baştan başa sen oluyorum..

Senin istediğini benim,benim istediğimi senin istemeni seviyorum...

Anladım ki an da bir an,yılda bir an.

Bir ömür,günde bir an seninle beraberken...

Cesaretimsin sen benim...

Yüreğimin doludizgin telaşısın..

Öpüşün dü bana bahar cıvıltılarını yaşatan..teninin kokusuydu... soluk alışım, yaşamım,kadınım benim...

Seni seviyorum.

sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: