Geçmişimi Sildim Geleceğim olurmusun

Gönderen Dert Ortağı 19 Mayıs 2010
yaziyorum, siliyorum, tekrar tekrar yaziyorum..
olmuyor,
ne yapsam beceremiyorum seni hakedecek cumleleri bulmayi,
ne sarkilar avutuyor simdi,
ne de denizlerde karsiligi var gozlerinin,
seni seviyorum bile diyemem simdi ben,
cunku simdi icimdekini aciklayacak bir soz bulamam,
sevmek her zerresini sararmis insanin,
dedimya sevmek bile degil benimki,
emin olmak daha cok,
kolayi secmek,
susamak kana kana,
susmak ciglik cigliga,
hani cami actiginda iceri giren ruzgari gormesende hissedersinya,
iste oyle birsey,

sevmek degil,
bu kadar aci cektirirmi yanlizca seven insan,
bir o kadar cekermi,
bu kadar merkezine koyarmi hayatin,
en mutlu anlarinda bile kaybetme korkusuyla huznu yerlestirirmi suratina,
seni sakladigim yerleri kaziyorum simdilerde,
her bir cukurdan yeni hayalkirikliklari cikiyor,
seninle ciktigim yollari sular basmis,
hayat anlamini yitirmiyor belki sensiz,
ama cok zor anlasilan dersler veriyor,
hep senden bahsediyor,
her cumle senin icin basliyor,
sana sona eriyor,
hic buyumeyecek bir cocuk gibi icimde askin,
aglama seslerini dindiremiyorum,
guclu ol derdin ya hep,
gucluyum artik,
sensiz yasayabilecek kadar guclu,
ama burnuma kokunu unutturabilecek kadar degil,
simdi zaman, her zaman yaptigi gibi iyilestirmiyor acilari,
daha cok iciyorum,
daha cok yeniliyorum zamana..
ama sozlerimde ihanet yoktu

erkekce sozum var,
gozumde isigin,
dudagimda gulumsemen var,
artcil depremlerin var,
donduremedigim zaman,
olduramadigim umutlarim var
simdi ben eksikken sem tamsan,
ben akarken sen durabiliyorsan,
soyle kim aldatti,
en buyuk ihanet deilmidir yuzustu birakmak,
birtek sozlerimde ihanet yoktu...
o sozler ki bazen uzun ve derin gozlerin gibi
bazen iki kelime dudaklarin gibi
bazen aci gozyaslarin gibi
bazen sicacik sarilisin gibi
ama asla yalan degil ihanetlerim gibi
birtek sozlerimde ihanet yoktu...
etin tirnaktan ayrilma ihtimali azalan umutlarima karsi bir sifir ondeyken
kendine iyi bak der ve giderler
beni parcalara ayirdin,
en buyuk parcayi aldin ve gittin, seni benden aldin,
savastigim icin kizabilirsin ama suclayamazsin
kendine iyi bak der ve giderler
bak bu kan butun kiyafetlerime bulasicak bundan sonra
cunku asla iyilesmeyecek bu yara
kendine iyi bak derler ve giderler,
hicbisey icin gereginden fazla sorgulamadan
herseyi sana birakirim
bir ruya olurum
haddinden daha kisa
bir damla gozyasi olurum
dusmeden kururum daha
gercekten sevenler bunu yaparlar,

iskartaya ayiririm kalbimi
alir giderim umutlarimi
bir ruya olurum
son kez saclarini oksarim sen uyurken
ve giderler, giderim
birtek sozlerimde ihanet yoktu...
peki gercekten bu sozleri duymayacakmisin artik,
dinlemeyecekmisin bu sarkilari,
ben yinede soyleyecegim sarkimizi biraktigin yerde,
gelmesende
yinede yazacagim, posta kutuna bakmsanada
ama hep azalan bir umutla..
bir tek sozlerimde ihanet yoktu,
ama gittim ben,
konusamadim giderken,
yalan yoyleyemem bilirsin
hem birtek sozlerimde ihanet yoktur
simdi beraber yiyip ictigimiz sevginin hesabini oduyorum
altindan kalkamayacagim kadar buyuk bi hesap
yine gitmelerin zamani simdi
ruyayla gercegin arafinda
gecenin en kanayan tarafinda
gitmelerin zamani
saatimi yanlizligima kurdum… uyuyorum,
uyandigimda sen olmayacaksin biliyorum,

SEN kelimesi hic bu kadar anlamli olmusmuydu bilmiyorum

ama sen...iste soyluyorum sen… bir bilsen…
yarattigim kelebek etkisinden siyrilip,
beni sokaktaki herhangi biri gibi gorsen,
O zaman bi seyler yazsam sana tek hazinem…
Ama ben artik hazirim ‘senin hatan’ demek yerine ozur dilemeye…
ben artik hazirim ‘nerdesin’ yerine ‘ben burdayim’ a ben artik hazirim sana…
keskeler yok seninle olan hayatimda..‘İyi ki’m sin sen benim…
silgim kalemimden once tukendi seninle olan iliskimde biliyorum ama yanimda ol nolur..
sen benim hatalarim arasindan siyrilan tek dogrum…
biliyorum hala icinden ne cikacagini bilmiyorsun ama nolur ac bu zarfi sans ver
bi dahami deme ver
verki ben nefes alayim…
nefes almak bile mantiksiz sensiz ki en mantikli seydir bir insanin yapacagi..
ama sen benim verecegim ilk nefes olsaydin ben asla nefes almazdim,
cunku bilirim aldigin zaman vermen gerekir.
oysa ben icimde saklarim seni tum metabolizmama inat..
oyle ya en fazla cigerlerim iflas eder
ama kalbim kan pompalamanin disinda yaptigi en mantikli seyden vazgecermi..
beynim vazgecse o gecermi..



beni iyi hatirla.. farzetki bir ruzgardim esip gectim hayatindan…
kotu bi espiriydim belki bir tebessumu cok gorme,
yada bir sans daha verme butun sanslarim ol benim koy beni gozlerine..
simdi kapat gozlerini rengi ne olursa olsun kapat kalayim orda bogulayim derinliklerinde..
gel yasayalim gelecegimizi ne ogrenmemissek onu ogrenelim
ne ogrenmissek ogretelim gel..



ve sonunda en cok hak edene veriyorum en guzel, en anlamli yani en SEN satirlarimi….
cunku seni seviyorum.. sevdikce yaziyorum, yazdikca seviyorum…
biz simdi neyiz onuda bilmiyorum,
ama ben gelecegimi yapistirilamayacak kadar kiran,
sense butun catlaklarimi, tum bosluklarimi dolduran...
simdi naparim.. bi numara buyuk severim,
herseyi buyutmem sirf seni buyuturum en buyuk beden severim…
yasatirim.. en cok yasarim,
ve sorarim, gecmisimi sildim... gelecegim olurmusun...
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: