israil - terörizm ve Mavi Marmara

Gönderen Dert Ortağı 31 Mayıs 2010
Bugün akşama kadar gündemi takip edemedim ve akşam eve geldiğimde duyduğım şeyler beni derinden etkiledi. Bir yanda israilin Mavi Marmara Gemisine yaptıkları diğer yanda Diyarbakır Lice Ve İskenderun daki şehit haberleri. dikkat ederseniz israil normalde imla kuralı gereği ülkeler büyük harfle başlar özel oldukları için ama israil bunu haketmeycek kadar küçük bir yüreğe sahip bir asalak olduğunu tüm dünyaya gösterdiği için bu şekilde yazmak onlar için daha uygun heralde. Bir ülke düşününki bir başka ülkeye zulm etsin sonra bunu müdafa etsin zulm elinde ki insanlara yardım için hazırlanmış içinde israil için tehlike olduğu varsayılan bir kaç sapan ve bir kaç misket ve tonlarca gıda  sağlık ve benzer yardım malzemeleri taşıyan gönüllülerden oluşmuş sivil insan topluluğu. Ülkesini korumaya çalışan zavallı israil de bu sapanlar la gemilerini batırıp helikopterlerini düşürürür korkusu ve hatta askerlerini öldürür endişesiyle tamamen kendini korumak! maksatlı silahlı bir terör eylemine girişiyor ve onlarca insanı öldürüp gemileri bilinmeyen bir bölgeye götürüyor. ve bu olay Uluslar arası karasularında meydana geliyor. yani kimsenin burası benim diyemeyeceği alanlarda israil tüm dünyaya meydan okurcasına bu terörü gerçekleştiriyor.Bravao israil tebrikler tüm dünyaya gösterdin zavallı sivil insanları öldürerek ne derece bizim haklı olduğumuzu bir kez daha ispatladın Katil olduğunu bilmeyen kalmadı artık. Gerçi daha doğrusu umarım bu saatten sonra Önce bizim Ülkemiz siyasileri sonra Tüm dünya siyasileri bu olaya gereken cevabı ve yaptırımı yaparlar. yoksa israilin yaptığı yanına kar kalır.

bir zamanlar bir arkadaşımın bir şiiri vardı bloğumda daha önce de eklemiştim birkez daha okumakta yarar var zannımca. resimlerde göreceğiniz diziler ve programların bir çoğu değişti  umarım sadece diziler değil Tüm ülkemiz de bu konuda gereken değişimi yapmıştır.

Ben inanıyorum ki bu olay bardağı taşıran son damla olmuş olsun ve inşallah bu bir sonun başlangıcı olur


Filistinde yaşananlardan sonra Dizi izleyicilerine olan sitemini anlatmış arkadaşım Serdar, bizde bunu resme yansıttık elimizden geldiğince

























Şiir: Matemi
Resimler: Dert Ortağı

*Serdar Kardeşim Allah razı olsun senden
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: