Senden Uğrunda Ölmeyi İstiyorum

Gönderen Dert Ortağı 19 Mayıs 2010
Artık sana bir şeyleri ispat etmenin zamanı geldi sanırım. Dur şimdi sakın “daha yeni mi aklına geldi 5 seneden sonra” deme zira 5 yıldır ispat etmemi gerektirecek bir şey de olmadı. İkimiz de o kadar çok seviyorduk ki birbirimizi bakışlarımız birbirimizin sevgisinin en büyük ispatıydı. Her an birbirimizi düşünmemiz bunun en güzel ispatıydı 5 yıl boyunca seninle hangi acılara birlikte karşı duruşumuz sevgimizin en büyük en yüce ispatıydı. Bu yüzden ispata gereksinim duymadık ikimiz de.


Ama görüyorum ki artık sevgimizi ispat etmenin vakti gelmiş. En azından ben sana olan sevgimi ispat etmem gerek bunu çok iyi anladım.


Öncelikle ispat etmeden önce birkaç şeyi açıklamalıyım.


Ben bu zamana değin hiçbir bayana KADINIM demedim ta ki sen hayatıma girene ilk kez bir kadını sevene değin Benim için KADINIM demenin ne demek olduğunu sana defalarca anlattım biliyorsun.
Ben sana nefesim dedim ben sana yüreğim dedim insan nefessiz insan kalpsiz yaşayabilir se bende sensiz yaşarım dedim. ben varlığınla nefes alıyorum yokluğun her gün bana ölüm geliyor diye kaç kez yazdım artık hatırlamıyorum. Söylemek istediğim şu ben seni bu derece severken bu derece sana taparken seni neden kırmak ya da üzmek isteyim? Bu zamana kadar sana bunlara benzer bir şeyler yaptım mı seni kırmak anlamında söyler misin? Her Allah’ın günü burada nöbet tuttuğumu biliyorsun değil mi bir kez olsun seni görebilmek adına. Artık her gün buradaki oturuşumun senli bir sebebi var ve ben bu sebep için ömrümü adadım ben.


Ellerimi her duaya kaldırışımda Allah’a yakarmam da sen varsın ve seni diliyorum biliyorsun. Ben seni kırmak için sevmedim KADIN! Ben seni Üzmek için sevmedim KADIN! Ben seni bir parça daha mutlu etmek için çabalıyorum. Bütün amacım bu. Bazen yanlışlar yapıyor olabilirim kimse mükemmel değil ben de değilim; ama aşkım mükemmel bir aşk. Buna her şeyin üstüne yemin edebilirim. Şu son 1 yıldır bazı şeyler ters gitti ve biz bunlara daha doğrusu ben bunlara senin verdiğin destek ile üstesinden geldim Ben hain olmadım hiçbir zaman sevdiğimi incitecek sevdiğim KADINIM dediğim varlığı üzmeyi düşünecek kadar hain olmadım hiçbir zaman.


Her gün sana ithafen yazdığım paylaştığım şiirlere yazılarla doldu bloğum her bir şiir her bir yazımdan aşkımdan örnekler sunuyorum sana. Yokluğunda seninle iletişime geçmek adına yapabildiğim tek şey bu.


Artık bazı şeylerden inan bana çok korkar oldum kadınım. En büyük korkumda sensizlik kahrolası sensizlik.. Şu telefondan artık daha bir nefret eder oldum daha önce açıklamasını yaptığım bir şey için belki de bir ömür boyu başıma vurulacak bir olayla yaşıyorum artık. Artık seni aramaktan bile korkuyorum bunu sana da söyledim. Bunu bir bahane olarak görebilirsin ama her şeyden çok istiyorum seni aramayı ama maalesef arayamıyorum korkuyorum. Zira her aramamda kinayelerle kafamı yaralamandan inan çok korkuyorum. Sevdiğim kadının sesini duymak isteyip korkudan arayamamak. Bunu ben hak ettim biliyorum. Sana baştan bazı şeyleri söylemedim ama bunların nedenleriyle beraber açıkladım sonra sana; ama bazı şeyler çok geç kaldı açıklama için bile olsa senin tarafında.
http://i48.tinypic.com/1sgv81.jpgYeter kadın!
Sonuna kadar yeter artık!


Bıktım bittim tükendim artık yeter! Yalvarırım yeter.
Sus artık konuşma ne olursun daha fazla yaralama yüreğimi. Her sözün bir hançer olmuş ciğerime saplanmakta
Her bakışın kızgın bir ok kalbimi dağlamakta. Yeter artık yapma eritme bu kadar beni yok etme.


Her gelişinde parçalara ayırıp bir paçavra sandığın şu divane vücuda etmediğin kalmadı diyorsun ki ben seni kırıyorum şayet kırıyorsam seni lütfen bu sözlerimi iyi dinle




Ben sana diyorum ki sen benim KADINIM sın


Ben sana diyorum ki sen benim NEFESİM sin


Ben sana diyorum ki yaşama sebebimsin


Ben sana diyorum ki evvelim ezelim ebedim sin


Ben sana diyorum ki sensiz yaşamak haram


Ben sana diyorum ki sensiz her gün zindan bana


Şayet sevmiyorsam seni ve seni bilerek kırdığımı düşünüyorsan


Al hançeri vur kalbime ölümün bile senden gelmesini istiyorum


Ben seni mutlu edemiyorsam benim hayatımın bir anlamı bir amacı kalmamış demektir. Hani başta demiştim ya sana artık sevgimi ispat etmenin vakti geldi diye buradan sana o ispatı bana vermen için izin istiyorum Bir yazıda diyordu ya “Gözlerinde Cenneti Taşıyan Kadın” Ya gözlerinde bana aşkınla cenneti sun ya da bırak ben senin sevdanla sana aşık olarak dilimde son kelimelerde SEN diye KADINIM diye öleyim. Bu izni bana ver. Ben bu sevdaya ömrümü adadım derken abartmadım hiçbir zaman Ben bu dünyada seni istedim sadece seni sadece senin sevgini. Başka hiçbir şey istemedim istemiyorum da şayet seni kırıyorsam ki kırdığımı söylüyorsun. Ben bu aşk uğruna kendimi yoluna feda etmeyi göze çoktan aldım sen sadece bana bu konuda izin vereceksin hepsi bu. Şayet seni sevdiğim ispatı lazımsa Bu can Sevginin uğrunda feda olsun. Seni kırgın görmekten se mutlu olacağına inanıyorsa kendisini uğruna feda etmeye hazır

Senden Uğrunda Ölmeyi İstiyorum.



Sana aşık sana tapan Seni canını bile verecek kadar seven adam! 

Dert Ortağı
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

2 Yorum

  1. Unknown Dediki:
  2. Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......Yorumsuz......

     
  3. Adsız Dediki:
  4. Maşallah çok da kısa bir yorum olmuş :P

     

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: