Seni sevmek....

Gönderen Dert Ortağı 23 Mayıs 2010
Seni sevmek.....

Bir umuttur ya insanı ayakta tutan;geleceksin diye bekliyorum şimdi…

Her gece senin hayalinle dalıyorum uykuya..rüya olsan bile yaşanmaya değersin..

Her gece hissetmediğin bir öpücük konduruyorum dudaklarına…çook uzaklardan geliyorum her gece yanına…

Sen ordasın; yoksun ki burada,olamıyorsun yanımda…ve bu yüzden beni İstanbul gibi güçlü olmaya zorluyorsun…yıkılmamam lazım;istiyorsam seni ayakta durabilmeliyim.. __
sen uzakların prensesisin..kendi saraylarında bensizsin….köle bile olsam razıyım yanında olmaya…

şimdi seni düşündükçe her hücrem ayrı bir sızlıyor.seni düşünmek,seni sevmek çok güzel…yokluğun ise ölümün diğer adı içimde…ölümüm olacak olsan bile koşarak giderdim şuan ölmeye…

senin varlığını biliyorum ya… ya da nasıl desem;ufakta olsa senin bir parçan olduğumu bildiğim için her gün yeniliyorum sanki kendimi..

yaşam kaynağım oldun içimde….

seni,seninle bile paylaşamayacak kadar çok seviyorum;ama…. ( )

içinde bana ait bir parçan olsun istiyorum benden gelen;tıpkı beni ben yapan içimdeki sen gibi…

bütün dualarım adınla başlar oldu şimdi.
Her şeyim oldun…
Nasıl bir tutku bu içimdeki.?.nasıl bir bağlanış bilmiyorum ama kopamıyorum senden.tam anlamıyla yaşamadık belki seninle ama en büyük tutkum oldun içimde..



senin sesini duydukça,seni özledikçe,arzuladıkça ve en önemlisi sensiz yaşadığımı hatırlayınca canım o kadar çok yanıyor ki…

zamanın getireceklerinden korkar oldum.
Çoğu kez beklerken kaybettim ben;henüz elde edemeden…
Yaşanacakları sonraya bırakmak istemiyorum artık..beklerken yok olmaktan korkuyorum…

Her sabah seninle başlamak vardı güne,istediğim her an yanında olabilmek,sana dokunabilmek,sıcaklığını bedenimde hissederek yaşamak vardı; ama…

Seninle kapılıp gitmek istiyorum hayatın seline..yeri geldiğinde düşmek yeri geldiğinde kalkmak,ağlamak,gülmek,iyiye ya da kötüye dair ne olursa olsun her şeyi seninle yaşamak istiyorum…

Seni istiyorum!!
Seni,yanımda istiyorum!!
Senin teninin sıcaklığı ile üşümek istiyorum!!
Yarın..öbür gün..öbür hafta..öbür ay değil!!!......Şimdi!...
Şimdi istiyorum….

benim hayatım seninle umutlandı meleğim…
içimde büyük bir umut besliyorum sana sevgimle birlikte..

olurda bize dair umutsuzluklara kapılırsan sakın teslim olma;benim umutlarım ikimizi yaşatacak kadar büyükler içimde…çaresizliğe kapıldığını anladığında benim umutlarıma tutun;sakın yılma…

ruhum çoktan teslim oldu sana..şimdi ise bedenim bekliyor seni…

içimdeki sonsuz sevginin tek sahibisin meleğim…iyi ki varsın…

seni seViyorum Meleğim...

zamanla bıkıyorum herşeyden
senden bile

hayatı sevmiyorum
bu kara duman neden dağılmadı hala

peki neden hep ben...?...
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: