Uyanamazsam Esir(in)im...

Gönderen Dert Ortağı 13 Mayıs 2010
Uyanamazsam Esir(in)im.. .

Seslenişlerim gitgide güçsüzleşirken, sen bir diş arayış gibi saplanıyorsun yüregime. Dilim seni(n) yüreginden konuşamaz hale gelme eylemine geçtiginde, sessiz kelimeler kurmaya başlıyo yüregim. Sessiz sedasız birleştirip onları savuruyorum ardımdaki rüzgara.

Bedenime yapışkan sızı saplanıyor ki Gün boyu içtigim sigara artık teselli etmiyor beni.

Parmaklarımdaki izmarit kokusu ve sen; baş döndürmeyebaşladıgın anda, ben kayboluyorum bilmedigim bir zamansızlık içinde umarsızca.


….
…..

Gece mavisi bir yerde bekliyorum şimdi. Yatagımda, gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştıgım anda hayallerimde olup düşlerimde beliriyorsn

Uyanamazsam esir(in)im…
Uyanırsam da seni devamlı görecegim karşımda

oysa…Oysa bilirim, kaçmak istesem de sen her daim çıkacaksın karşıma, durmadan ve umursamadan beni.

Beni ve yüregimi sızlatacaksın…



Zamansız rüya diliminin içinde; büyük bir saate bakmaktayım ellerim ellerine kelepçeli olarak.. Esaretligimin başladıgı zaman diliminde kaybolmuş dakikalar ve ben inadına beklemelerdeyim; bu zamansızlık içinde seni.

Ellerim kelepçeli…
Bilmeden görmeden niçin bekledigimi sorma bana!

Uyanmakla uyanmamak arassında sıkışmış yüregim; titrek bir kuşun ürkek kalbi gibi atmaktayken, mideme giren bir krampla esaretligim son buluyor zamansızlıkta.

Ve…
Gözlerimi açtıgım anda saplanıyor gözlerin gözlerime…

Dedim ya sana;





Çünkü;
Seslenişlerim gitgide güçsüzleşirken, sen bir sızı olarak saplanıyorsun yüregime .

Söylesene , rüzgar dan sevgimi usulca bırakacagım avucuna?

Bak, vazgeçmedim… Tekrar birleştirdim ve yine yolluyorum yüregimi sana!

seni arayan esen rüzgarla semada…

Hadi birkez olsun duy artık beni yar!
Duy güç bela birleştirdigim kelimelerimi,
Duy sesimi!
Yar,


alıntı
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: