Biz Türklerin Diyalog Farkı

Gönderen Dert Ortağı 07 Temmuz 2010
http://img689.imageshack.us/img689/479/komik.pngAmerikan: hey dostum burda bir problem mi var ?
Türk: noluyo lan burda ?


Amerikan: nasil gidiyor mike...?
Türk: napiyon lan?


Amerikan: korkarim seni oldurecegim!
Türk: salavat getir pez*venk!


Amerikan: oov dostum hic cool olmamissin.
Türk: bu ne lan g*tüme benzemissin.


Amerikan: hey steve, neden kendine bir icki koymuyosun?
Türk: la suleyman, kap iki bira gel bakim hemen!


Amerikan: lanet olsun sana Christine!
Türk: Allah belani versin Nalan!


Amerikan: Tanrı askina brad kes sesini artik!
Türk: Allah'ım sen bana sabir ver, sus lan yeter! Elimde kalcan...


Amerikan: aman tanrim simdi napicaz?!?
Türk: haaa xktirrrr S*çTk.!!


Amerikan: help me please...
Türk: la bi baksana la!!!


Amerikan: ne derler bilirsin jack, hayat beklenmedik surprizlerle doludur...
Türk: valla oglum bir soz var hani, kaderde varsa düzülmek neye yarar üzülmek...


2 AMERİKALININ konuşması;
Amerikan 1: dante'nin bu kitabini okudun mu micheal?
Amerikan 2: aaa evet , gercekten edebi degeri olan bir calisma.

Buna karşılık 2 TürkUN konuşması;
Türk 1: abi da vinci koduni okudum super!
Türk 2: lan birak! iyice entel dantel oldun ! Layt herif !!


Amerikan:: hey jerry gel pizza ye dostum...
Türk: sülo gel lan buraya mis gibi menemen yaptik...


Amerikan: FBI... bir kac soru sorabilir miyim?
Türk: polis! nerdeydin lan dun esek herif?


Amerikan: (ses cikarmadan el işaretiyle) sen oraya
sen buraya sessiz olun...
Türk: Dagiliyoruz. haydaaaaaaaaa! !!


Dert Ortağı'nın Yorumu:
TÜRK OLMAKTAN GURUR DUYUYORUM VALLA :)
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: