Kadınım'a Mektuplar 30 "Sana Geliyorum"

Gönderen Dert Ortağı 22 Temmuz 2010
http://img693.imageshack.us/img693/8527/39631245928265412586743.jpg
Kuruyan hücrelerimi umutlarında yeşerttim
Acılarımla güneşi son kez ağlatıp
Ezan sesinde odana baharı doldurmaya geliyorum
Gözlerinde yaşamaya yemin ettim
Umutlarımı pembe bulutlara sığdırıp
Seni " sende" yaşamaya geliyorum

Topragıma gülüşlerini mevsimsiz ektim
Baharı yitik kentin sokaklarını avuclarima saklayıp
Cocuksu düşlerimi sende yaşamaya geliyorum
Acıların prangalarını yüregimde eskittim
İdamlık düşlerimden kaçıp
Senin gözlerinde ömürboyu kalmaya geliyorum

Gecenin tüm yıldızlarını fethettim
Ölümün fermanını denizlere fırlatıp
Dilimdeki ask cümlelerini
Gözlerinde tamamlamaya geliyorum
Azap ateşinde yıllarımı son kez erittim
İbrahim gibi baharın tomurcugunda yanıp
Yüreginde ölümsüzlügü tatmaya geliyorum

Yorgun sabahlarımı geçmişe sürgün ettim
Hoyrat rüzgarlarda herseyi dağıtıp
Mevsimsiz tomurcukları gözlerinde açmaya geliyorum
Bir gülüşünle ömrüme mutlulukları ekledim
Bereket kokan yagmurla çöllerini ıslatıp
Avuçlarına bedenimi bırakmaya geliyorum


Ölümleri yarınlara erteledim
Pimi çekilmiş mayınları elimde patlatıp
Sevgi kokan nefesini almaya geliyorum
Acılarımı son kez yüregimde demledim
Koynuma Cennetin güllerini alıp
Yagmurlarla sende yaşamaya geliyorum


İsmail Sarıgene
26-11-2005
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: