Ben Solarken Sen Nerelerdeydin

Gönderen Dert Ortağı 07 Kasım 2010
aşk, sevgi

Ben Solarken Sen Nerelerdeydin

Bircan M.

Birgün daha beni bıraktığın yerde, hayâlinleyim
En sonunda son parçamı da aldın benden
Neden diyemem, sana bir neden aramaya hakkım yoktu ardından

Soğudu içimde özlemlerinden kor gibi düşen ateş
Oralarda mutlu isen, bil ki ben de buralarda mutluyum
Leylak rengi ufuklar çiziyorum düşündükçe seni
Artık bana verdiğin çiçeklere tek damla su dökmüyorum
Rüyalarımda görüyorum bana uzanan ellerini
Koşmaya çalışsam yine, sen durduruyorsun beni
En sonunda sen kazandın, canın sağ olsun
Ne gülüşün artık beni oyalar, ne de yokluğun yaralar

Sen bana beni emanet bıraktın giderken
Ecelimi bekler gibi bekliyorum sana ait ne varsa
Nedense içim acımıyor hiç ya da ben hissetmiyorum

Neredeysen bil emanetin hançerli yüreğime
En yüksek taşlardan ördü senden başka gözlere duvarlarını
Rüyâ da görmüyorum artık; çünkü uyuyamıyorum
Ellerimde kilitli uykularım gittiğinden bu yana
Limon rengi odamın loş ışığı
Eski şarkılardan bir demet sunuyor duygularım
Raks ediyor umut kırıntıları karanlığa inat
Dünya değil de sanki tüm kâinât, dönmeyi bırakmış
Etrafımda ne varsa boş eski heyecanını yitirmiş
Yeşeren ne varsa bahçelerimde solmuş boynu bükük
Dağlara pusu kurmuş zaman tetikte beklemekte
İnadına sarılıyorum yokluğunun kayalıklarına
Neredeydin ben solarken sen, nerelerdeydin???

Bircan .M (Kayıpgül)
11 Haziran 2010 Cuma, 20:17 .
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

5 Yorum

  1. Lin Shijun Dediki:
  2. shijun 7.10
    burberry outlet online
    true religion outlet
    jordan 3 infrared
    chanel bags
    louis vuitton
    michael kors outlet
    coach outlet canada
    ray ban glasses
    jordan shoes
    longchamp pas cher
    jordan 4 retro
    coach outlet
    michael kors
    timberland boots
    kobe bryant shoes for kids
    louis vuitton
    dior outlet store
    coach factory outlet
    michael kors outlet
    louis vuitton outlet
    michael kors
    oakley sunglasses discount
    louis vuitton handbags uk
    wholesale nfl jerseys
    celine
    michael kors outlet
    coach factory outlet
    ray ban sungalsses
    hollister clothing store
    louis vuitton handbags
    louis vuitton outlet
    tory burch outlet
    michael kors outlet online
    tods shoes outlet
    polo outlet
    hollister clothing store
    fake watches
    coach factory outlet
    replica watches
    cheap toms

     
  3. Gege Dai Dediki:
  4. 20151026xiaodaige
    nike air max uk
    san francisco 49ers
    chanel handbags outlet
    san antonio spurs
    tiffany outlet
    air max shoes
    wellensteyn outlet
    michael kors outlet
    hermes outlet
    michael kors outlet
    nfl jersey wholesale
    chanel outlet
    lacoste shirts
    belstaff outlet
    air jordan 11
    tory burch outlet online
    michael kors outlet online
    oakley sunglasses
    the north face outlet
    chicago bears
    ugg boots sale
    air max 90
    moncler outlet store
    canada goose outelt
    oakland raiders
    cheap uggs
    cheap football shirts
    cheap nba jerseys
    abercrombie and fitch
    cheap ugg boots
    rolex watches,rolex watches,swiss watches,watches for men,watches for women,omega watches,replica watches,rolex watches for sale,rolex replica,rolex watch,cartier watches,rolex submariner,fake rolex,rolex replica watches,replica rolex
    polo shirts
    north face outlet
    lululemon pants
    nike free
    swarovski crystal


     
  5. Adsız Dediki:
  6. sujuan12.01
    2015 moncler sale
    http://www.coachfactoryoutletcoachonlinestore.com
    http://www.2015monclersale.com
    Coach Factory Outlet
    roshes nike men
    outlet Moncler
    moncler jackets clearance
    authentic moncler jackets
    moncler outlet online
    Michael Kors
    adidas yeezy 350 boost
    official michael kors
    coach outlet online
    http://www.coachoutletfactorycoachoutletstore.com
    yeezy 350 boost for sale
    http://www.floralrosherun.net
    michael kors outlet online
    coach factory online
    coach factory outlet online
    Michael Kors Outlet

     
  7. Nike Air Foamposite 1
    kobe 9
    kd 7
    kd shoes
    lebron james shoes
    lebron 12
    kobe shoes
    jordans 11
    nike hyperdunk 2015
    Nike Basketball Shoes
    nike air max 2014
    nike air max thea
    cheap nike air max
    nike air max 2016
    nike air max 95
    nike air max 1
    nike air max 90
    nike air max 2015
    nike air max 90
    nike outlet
    nike free run womens
    nike store
    nike free 3.0
    nike free run 2015
    nike free 5.0
    nike free flyknit
    nike free trainer 5.0

     
  8. Mobil Sohbet
    Dini Sohbet odalari

     

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: