Likitmail Sorununa Kesin Çözüm Arayanlar Buraya!

Gönderen Dert Ortağı 09 Ocak 2011
Son günler ve hatta aylarda Likitmail ve buna benzer mail sitelerinden anlamsız spam mailler yağıyor hergün e-posta hesaplarımıza Süpür'e süpüre bir hal olduk biliyorsunuz :)
Ama bir türlü kökten çözüm bulamamıştık ki bir yerde öğrendiğim fikir gayet mantıklı ve basit ti biz bataklıktaki sinekleri öldüreceğimize neden bataklığı kurutmuyoruz ki :)

5 Basit aşamada bunu nasıl yapacağımızı göreceksiniz Hotmail hesabı olanlar için anlatıyorum zira gmail ve diğer maillerde de bu şekilde işliyor mantık zannımca neyse nasıl olduğuna hemen geçiyorum Hotmail hesabımızı açalım ve sırasıyla şu adımları izleyelim


1. Adım Hotmail Seçenekleri'ne girme

Kullanıcı Adınızın Yanında ki Aşağı bir ok var o simgeye bastığınızda Seçenekleri Göreceksiniz

Orjinali İçin Tıkla





2. Adım: Posta Ayarlarına Giriş

Seöenekleri tıkladığınızda aşağıda ki gibi bir ekran çıkacak siz sol tarafta resimde ki gibi POSTA ya tıklıyorsunuz


Orjinali İçin Tıkla





3. Adım: Güvenli ve Engellenen Gönderenler


Buradan adı üzerinde altı çizili alana tıklayın

Orjinali İçin Tıkla





4. Adım: Engellenen Gönderenlere Giriş

Ha gayret birde bu altı çizili alana lürfen :)


Orjinali İçin Tıkla





5. Adım: Likitmail ve benzerlerinden Kurtuluş

Ve sonra malum yere adresleri yazıyorsunuz orada likitmail örnek verildi dilerseniz başka adresleri de verebilirsiniz ben maildorna diye bir yerdende aklıma geldi onu da ekledim Ondan sonra Kurtuluş demektir salak salak maillerden


Orjinali İçin Tıkla



sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: