Hiçbir Harfi Sensiz Bir Cümleye Kurban Etmedim

Gönderen Dert Ortağı 27 Ağustos 2011
Hiçbir Harfi Sensiz Bir Cümleye Kurban Etmedim !
Kara çalınmış günlerin ertesinde, ellerinde güneşlerle gelen yar!
Huzuru içirdiğin yüreğim şimdi hüznü içiyor ellerinden, bilesin!

Yüreğine kanatlanan yüreğin kanadı kırıldı, kanıyor



Göğe uçurduğum umutlarım vuruldu bir bir
Hüzün ki, yokluğuna katık ettiğim,
Yine dolandı eteğime, peşimi bırakmıyor


Adının her harfini gözyaşıma çizdim ve titrek bir yürekle yokluğuna ektim
Sen avazın çıktığı kadar susarken ben taze çığlıklar yeşerttim sana!


Nefes nefes acıyı yonttum adınla,
Yokluğuna buladım ellerimi,
Yüzüme bölük pörçük diktiğim yamalı gülüşlerdeyim şimdi


Ah yar!
Ah! yoluna ,can diye diye benden geçtiğim,



Ah suskuların şahı,
Bir çözebilsem boynuma doladığın sessizliğin düğümünü

Bir yudum harf düşse, hisseme alfabenden
Yalın ayak çıktığım yokuşlarında düşmeden bir yürüyebilsem


Öyle bir acı ki bu! nasıl anlatılır bilmem
Kırsan kırılmaz, büksen bükülmez
Ateşler yakmaz, sular söndürmez!


Söylesene yar!
Hasretini adımlasam kaç adımda biter?



Özlemin kaç nefestir saysam?





Bilemessin ki
Akla sığdıramazsın bu denklemi
Nasıl anlatayım ki daha hal-i pür-melâlimi


Sen yine sükutu giyin yar!
Dilersen hiç konuşma
Ben kelamlarımı çürüttüm yolunda

Çarpsada bir tokat gibi yüzüme, her harfi yoluna heceledim
Ve bilesin üstüne aşkı giydirdiğim,


Söz verdim ben bu yüreğe,
Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim!




Şiir: Elem Nâr
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: