Yüreğine İlmekle Beni

Gönderen Dert Ortağı 06 Temmuz 2009
Yüreğine İlmekle Beni
Yalnızlığın anbarında küflenen
Bir buğday tanesiyim ben.
Haydi acılarınla vur üzerime.
Öğüt beni gecenin en utangaç vaktinde..

фото | Антон Салтанов | Красное на черном.



Puslu sabahlarda eriyen
Bir çiğ tanesiyim ben.
Gözlerinle kurula kirpiklerimi.
Kurumuş dudaklarına,
Merhem diye sür yaralarımı..

фото | sVoland | портрет Ольги



Doğan güneşle ölmeyi bekleyen
Mahçup kar tanesiyim ben.
Üşüyor ellerim,
Gülüşlerini ört üzerime.


фото | Эдуард Стельмах (www.fotokiev.com) | Стендалевские темы


Umudu bahara işleyen
Bir kelebeğin gözyaşıyım ben.
Kırıp düşmeden,
Yüreğine ilmekle ıslak gözlerimi.
Kirpiklerinde öleyim ben. . .
alıntı



 
Teşekkürler:Misra.blogcu.com
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: