Blogger-Blogspot Adresime giremiyorum nasıl çözülecek

Gönderen Dert Ortağı 22 Eylül 2009
http://img24.imageshack.us/img24/7411/bloggerlogo.jpg

Merhaba arkadaşlar sabahın bu saatinde bayramın 3. günü ulan derdin ne bu satte yatıp uyusana diyen kaarilere, böyle önemli ve beni bir süredir deli eden sorun hakkında uykumuzun bizi bu bayram sabahı erken terketmesinden dolayı bir şeyler yazmak istedim.

Biliyorsunuz bir süredir www.blogger.com ve siteadınız.blogspot.com türevi Blogger sayfalarına ulaşamıyoruz Google'ın blogger destek sayfası ve sorunların paylaşıldığı  BURADA Blogger Türkiye temsilcisi kızımız Merve var ve sorunun telekom ya da sizin modeminizle alakalı olmadığını Blogger dan kaynaklanan bir IP sorunu olduğunu dile getiriyor. ve sorunun en kısa zamanda çözüleceğini söylüyor.

Bu süre zarfında biz blog  sayfalarımıza giremeyecekmiyiz peki elbette hayır. orada sunulan kullanıcı çözüm önerilerinin neredeyse tamamını daha önce denemiştim. (DNS ayarlarını 208.67.222.220 gibi sonra modeme reset atmak windows/çalıştır/cmd yazın host....) bende bu sunulan önerilerin hiçbiri işe yaramadı Ta ki burada ki bir DNS ayarını kullanana kadar. şu an benim bilgisayarımda sorunsuz çalışıyor tabi bu bir çözüm mü elbette değil köklü çözüm gerek bunun içinde Blogger çalışanları çalışıyorlar. Bu sıra zarfında yani o ara sıra bağlanma durumunda olurda bizim yazımızı gören birileri olursa diye ben kendi bilgisayarımda  kullandığım DNS ayarını sizinle paylaşıcam böylelikle sizler de en azından bu stresten kendi adınıza kurtulmuş olacak ve diğer arkadaşların da kurtulması yani Bloggerın çözüm üretmesi iin dua edenlerin arasına katılacaksınız :)


Bizim yazımızı okuyabilme başarısını şuan için gösteren arkadaşlara  şu DNS ayarlarını  girmelerini öneriyorum
şayet resimdeki DNS ayarlarını kullanırsanız sorunsuz çalıştığını göreceksiniz. ama olaki olmazsa bşata da belirttiğim BURADA ki diğer çözüm önerilerini kullanabilirsiniz






Şimdi çalışan internet sayfalarınızı kapatın ve tekrar girmeyi deneyin bu kısmi yani geçici çözüm önerisi işe yaradıysa lütfen yorumlarınıza bunu bana da bildiirin ben şayet Kesin çözüm önerisi olduğunda bunu da sizinle paylaşıcam :) şimdilik hoşçakalın Bayramınız Bayram gibi gününüz şeker gibi ömrünüz Ramazanın Bereketi gibi olsun :)
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: