Ben Sana Değmem Dokunmam Hayallerde severim

Gönderen Dert Ortağı 16 Mayıs 2010
Bir kış gecesi , gözlerim dalıyor uzaklara ; alabildiğine derin , alabildiğine senle… seni resmediyor gözlerim , seni düşlüyor hayallerim , seni istiyor benliğim… gözlerim seni çiziyor ; gözlerini , saçını , tenini…

Beklemek artık çekilmez oldu , gel de bitsin bu yangınım, gel de huzur bulsun rüyalarım… kayboluyorum gecenin derinliğinde , dalıyorum çıkmaz sokaklara , yalnız bir kuş misali , uçuyorum oradan oraya… sensiz sokaklarda sessiz, uçmak bile zevk vermiyor. Sanki bir kanadım kırık..

Gel uçma nedenim ol..!

Bir köşeye çekilip çaresizce ağlayan çocuk misali; neye , niçin ağladığını bilmeden , ama , avaz avaz , hıçkıra hıçkıra ve en kötüsü nedenini bilerek ağlıoyrum…

Duyuyor musun?

Yalnızım, yalnızlığa tutsak kalmışların arasında. Yalnızım , ağlasam gelir misin yanıma ?

Yalnızım…

O kadar hasretim ki , artık geceler zindan oldu. Sensiz, senle yaşamak artık hayal oldu…

Ne olursun gel…

Gözlerimin fer’i ol; hiç sönmesin , aşkımın yangını ol; hiç bitmesin, gönlümün vazgeçilmezi ol; hep seni sevsin…

Gel ne olursun, gel de her şeyim ol…

İçim acıyor, kalbimin ucu yanıyor, sensiz olmuyor… olmuyor…Bütün vücudum isyankar, bütün hücrelerim “Sen”…Tek umudum dualar artık ; senle başlayıp, senle biten…

Bazen boğazıma bir şey düğümleniyor, düşüncelerim donuyor , gözlerim dalıyor uzaklara… ağlamak istiyorum ama… ağlamak çare değil biliyorum.



Yeter artık gel..!
Sen oldu bu fani , sen oldu her şeyiyle. Kalbimde hep bir heyecan var; bazen söz geçiremiyorum. Bazen öyle bir an oluyor ki , sanki yaşamıyorum…

Bir bakışın yeter tek çarem sensin… bu can seni ister, bu yürek senle atmak, bu zaman senle akmak…

Bekliyorum ve hep bekleyeceğim… o anı, Seni…

Bir son koyamıyorum yazdıklarıma, bitmek bilmiyor isteklerim , kendimi kaybediyorum… her harf, her kelime, her satır ; seni çağırıyor , seni arıyor…

Yalvarırım gel…

Biliyorum şuan o melek yüzünle bana gülümsüyorsun ve bekliyorsun… biliyorum her an beni izliyorsun.. ama olmuyor yokluğun beni benden aldı…

Ya beni de al yanına
Ya da çare bul yarama…

Gene dalıyorum uzaklara, bu kez bir pencere kenarı değil; yatağımda.içimde müthiş bir heyecan ; bu kez hüzün küsmüş bana . içimde bir umut ; hasret gitmiş uzaklara…

Yine senle dolu yüreğim , benliğim , her zerrem… bu kez çok farklı, ağlamıyorum. Dudağımda bir buse , gözlerimde bir sevinç…

Ey sevgili anla sonunda Sana geliyorum…!!

Bitecek artık bu hasret, huzur bulacak bu fani bedenim, kalbim artık atmıyor olsa da , Senle olacağım…


alıntı...
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: