Adını Söylüyorum

Gönderen Dert Ortağı 16 Mayıs 2010
Olup olmadigin her yere
Duyabildigin tüm sesle
Haykirabildigim kadaryla
Cevaplayabildigim her soru



Gecenin lakirtisi hala kulaklarimda.
Zaman ise sensizliğin sinirsizliginda.
Ve bensizligin ilk demleri kaplaniyor...



Ankara da karsi pencerede yagiyordu kar.
Görebildigim tek buydu
Bugulu bir kirmiziydi gök.



Sana yazdigim harfleri
birlestirip cizgi yapsam
Ne kadar uzak olsan
sana gelirdi biliyorum..



Karmakarisikk sanmalar içinde her geleni o zannederdim. Tabi gidenleride.....

Beni görmeye gel!



Gittigim geldi aklima.
Kar$i bir yoldan,
bir trene binipte.
arkamda aglayan iki göz...



Aglardim.. süzülürdü yanaklarimdan.
Buz çiçek olurdu.,
Aglardim. Toprak ye$erir. Gonca çikartir.
Agardim. Deniz mavi$ gök laciverte dönerdi.
Gözlerim yanardi maviye bakamazdim.
Her $ey senden yana,
ben yalnizdim.
Kapatirdim sayfalari kilit vururdum.
Deniz kara gök siyah olurdu.
Ben hala aglardim...

sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: