DİYETİM SENSİN

Gönderen Dert Ortağı 18 Mayıs 2010
DİYETİM SENSİN

Yoruldum insanlara diyet ödemekten, kendimden yitirdiğimi görsen beni bu kadar yalnız bırakmazdın. Sayende tüm şiirlerimi evlatlık verdim yüreğimi kanatarak ama hayaline gülümsedim. Duygularını yitirdin herhalde vuslatımıza dair, bana karşı hiçbir şey hissetmediğini hissediyorum, ne yani tükendik mi?

Sen bana en başından beri yasaktın sevgili, ama beni bilirsin yaşanmamış yasaklar bırakmıyorum ömrümün sarı sayfalarına gizlenen öykümsü kadınlarımda… Yasaksın bana ve tükendik efsanevi bir aşkın koynunda güzellik uykusuna yatmışken ve elinde bir halka kadar yasaksın sevgili. Sevgi sözcüklerimi soldurdun daha sana söylemeden, uzak diyarlara salsın seyyah ruhumu ve gecenin karanlığına hapsettin hayalinin soğuk sesiyle… Oysaki ilk aradığındaki sıcak selamın gibi bana beni sevdiğini hiç söylemeyeceksin, biliyordum bunu en başından ve bile bile senin gibi bir hayali sevdim işte. Ne zaman hayalinin gözlerine baksam, en gerisinde kendimi buluyorum, ellerin ellerimde hazan düşlerinde sana sevdiğimi haykırsam, sen susmaları tercih ettin ve sessizliğindi ölümüm.

Her defasında söyledim eksik yanımın sen olduğunu, kendimi tam hissetmek adına senli düşlerimi ebruliye boyadım. Oysa ben çok şey istemedim sevgili, senin yaptığın kolyede bir boncuk olmak istedim ya da senin yaptığın o ebrularda suyla dans eden o renklerden biri olmak istedim. Senin elinden var olmayı istemek, hayatın canını almakla eş değermiş, bunu bir türlü gerçeğe dönüşmeyen sensizlikte, yokluğunu yaşarken öğrendim.

Canımı ortaya koydum gerçekliğinle bir sabah senden önce uyanıp, saatlerce seni izlemek düşü için ve en ateşli gecelerde teninin sıcaklığında gizlediğin çöllerde sana sahip ama hasret bir ruhla senin yanında uzanırken sana susamanın hazzını duyacağım bir gerçek için tüm benliğimi verdim. Ama sen yasaksın bana ve sen ne yaptın, önce sesinle sonra hislerinle yok edip beni, kendi hayalini aldın ve ardına bile bakmadan çekip gittin. Git hayalinsiz kalmak cezasına çarptır beni ve ben anladım ki bugüne dek ödediğim en büyük bedel bu, ben hayata karşı, hayatımı verecek kadar sevdiğim bir hayal için yine bir bedel ödedim ve kaybettim seni, daha kavuşmadan… Düştün yüreğimdeki derin yarlardan, uzandım sana çığlık çığlığa bir ruhla, ellerimi uzattım ama tutamadım seni sevgili. Hayata karşı ödediğim diyetim sensin.

Hüzünbaz bir akşam oluyor yine, sen yasaksın bana ve ben ne kadar yasak tanımasam da, ruhunla ve bedeninle hissettiğin bir başka ten olacak biliyorum. Sesinde üşüyeceğim hayalinin ve sen şehvetine mahkum olmuşken, ben senin için şehvetinin bedelinin ödemekle kalmayacağım. Diyetler ödeyeceğim senin mutlu olman için…

Sıkıldım bu şehrin kalabalık yalnızlığından, herkesten uzak bir yerde sadece senin olduğun kaçamaksız bir sevdayla senin gerçekliğini yaşamak istiyorum ve seni yaşarken düşünmek istemiyorum insanların benden, ruhumdan alacağı bedelleri İyi ki hayatıma girdin. . Seni çok seviyorum sevgili.

BAKİ EVKARALI
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: