Sevdiğim..Gönderilmeyen mektuplar

Gönderen Dert Ortağı 12 Mayıs 2010
Bitkisel bir yalnızlığa açılıyor kapılar…
Hüzünler etten kemik olsa,
Vurup sırtına eğmeli ki…
Ama işte olmuyor…
Greyfurt tadında bir hava…
Ne zaman ki sensin aklımda ki,
Sevinçlerim, gülüşlerim
……..ekşiye çalıyor…

Sensiz koca bir gün daha,
Bir gün daha gömüyorum dünüme…
Dünlerim bana yavan…
Bugünden kardayım galiba,
O da bitmek üzre…
Dünlerden sana mektuplar bırakıyorum,
Gönderilmeyen, gönderilemeyen…
Vakit olmuyor neyleyim…
Günün 24 saati sana denk geliyor tamda…
Hepten meşgul ediyorsun beni…
Sevdiğim beni biliyor musun…?

Sana bir susuzluğum var ki!
Yağmur olup yağsan ömrüme,
Yine de yetmiyor sevdiğim...
Başım ellerimle bağdaş,
Sana gömülüyor beynim, düşüncelerim…
Hangi balık,
Umut dolu bakabilir ki artık,
balıkçı tezgahlarından…
Çıkmazındayım bu koca hasretin,
Sevdam sana doğru gidiyor,
Ve gidilecek bu yolda acı çekmek mübahtı…
Sevdiğim biliyor musun…?



İncelti, eğrelti bi yalnızlık bu..
Dostlara anlatıyorum seni,
Efkar yakıyorum demli sohbetlerde.
Sana hiç söylenmemiş sözler biriktiriyorum
Hiç bilinmedik alfabelerden..
Yüreğimde ki o acı, o kutsal hayatı,
Gizden çıkarıyorum…
Yoksa bu tek başınalık sevdiğim
Dayanılır gibi mi?


Yaz bitti şimdi kıyılarda…
Yalnızlıkların artık, seninle yürüdüğümüz sahiller…
Benim için olsun uğra limandaki kayıklara…
Hep açılacaktık ya hani bi gün, o mavi sulara…
Olmadı..
Kısmet değilmiş…
Ne çıkar yapamadıklarımız,
Yaptıklarımızdan ibaret kaldıysa…
Hüzünlerim raydan çıkmış,
Hasret taşıyorum sana,
Hiç yorulmadan, hiç usanmadan…
Sevda sızısında sen en çoklarıydın yazdıklarımın…
Ben unutmadım seni…
Ve hala seni çokça seviyorum…
Sana yazıyorum bolca,
Seni yazıyorum…
Sevdiğim anımsıyor musun…?

Sana uyanmak, güneşe uyanmaktı.
Sana uyanmak, göğü kucaklamaktı,
İmkansızlıklar umursanmadan…
Kayıp gitme ömrümden,
Ellerini tutamazsam ne olur halim…
Bu günlerde geçecek elbet,
Bütün uzaklıklar törpülenecek,
Ayrılıklar silinecek,
Hüzünler olgunlaşacak,
Taht kuracak sevinçler…
Sevdiğim umuyor musun…?
Sen de bunu diliyor musun…?


Aysel Zengingül
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

0 Yorum

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: