http://img825.imageshack.us/img825/980/abdurrahimalbayrak.jpg
Az önce okuduğum bir haberde aynen şöyle yazıyor direk alıntılıyorum:


Mart kongresinde başkan Adnan Polat’a rakip olan Adnan Öztürk’ün listesinden seçimlere giren eski yönetici Abdurrahim Albayrak, önceki gün takımla birlikte
Eskişehir’e gitti, bütün vaktini kampta futbolcularla geçirdi, dönüşte de yine kafilenin adeta başkanlığını yaparcasına onlarla geri döndü.

İşte bu görüntüler büyük bir operasyonun habercisi olarak yorumlandı. Albayrak’ın
takımın başına dışardan profesyonel yönetici gibi getirileceği belirtildi
. Albayrak maçtan sonra bu konuda açıklama yapmasa da söyledikleriyle iddiaları doğrular tarzda konuştu: Bugün görevimi yaptım,maçtan önce otelde futbolcuların bir kısmını öptüm. Bu galibiyetten sonra problem çözülecek sanırım. Lucescu bize S.Donetsk’ten Jadson’ı tavsiye etti. Polat’a ilettim. Bu transferde önemli yol aldık ama son dakikada olmadı.”
 Benim için önemli olan noktayı belirgin hale getirdim.


 Biliyorsunuz ki spor hakkında kendi fikrimi yazdığım yazı pek azdır. ama İş Abdurrahim Albayrak Diyince akan sular duruyor. Abdurrahim Albayrak inşallah dendiği ve anlatıldığı gibi Yönetici. olur. O'nun yönetici olmasını en çok isteyenleden biri de ben oluurum  muhakkak. Bana göre Şu ana kadar izlediğim tüm taraftarlar yöneticileri arasında Abdurrahim Albayrak kesinlikle liderdir yani bir numaradır. ve işin daha da önemli kısmı bana göre en güzel kısmı onu sevmeyen bir başka takım taraftarı da yok nerdeyse Tüm takımların taraftarı Abdurrahim Bey'i çok sevip saygı duyuyorlar. Gerçekten de öyle Abdurrahim Albayrak hayatı doğaçlama olduğu gibi taraftarlığı da yöneticiliği de doğaçlama üzerine. Düşünün ve hatırlayın derim Bir Abdurrahim Albayrak maç izleyişini. inanılmaz samimi ve inanılmaz bir kendinden geçiş az sonra bir videosunu ekliyeceğim kendisi ile alakalı oradan da göreceksiniz ki bu adam kesinlikle Takım yöneticileri nin taraftarlık kriterinde açık ara önde :)

Türk Futbolunun KEMAL SUNAL'I ALBAYRAK!

Ben kendisine hep böyle derim. Rahmet li Büyük oyuncu ve halkın aşık olduğu sevdiği insan Kemal SUNAL onu neden severiz hepimiz kendimizden bir parça buluruz onda o bizden biridir. İçimizden o kadar sıcaktır o kadar sevecen. e dolayısı ile onun yaptıklarının çoğunu kendimiz de yaptığımızdan o bizim gönlümüzde ayrı bir yere sahiptir. O samimidir her yaptığı bizim için hayata bir haykırış bir mutluluk aracıdır. Kemal Sunal'ı anlatmakla bitmez sizde biliyorsunuz. Futbolda da bu işin cevabı kesinlikle Abdurrahim Albayrak tır. bizden biridir onun yaptıklarını hepimiz yaparız (tamam bazıları hariç :) )  Onun konuşmasıdır kendisini sevdiren dediğim gibi doğaçlama politik olmayan içinden geldiği gibi. Onun gülümsemesidir belkide bize sıcak gelen. onun hareketleridir. tarzıdır. karadeniz insanının naifliğidir belkide. dedim ya işte Abdurrahim Albayrak bizden biridir Politik demeçler veren asık suratlı bir yönetici profili çizmez. yapamaz beceremez :) Biz onu bu yüzden de severiz. Kızdığında hakkını aradığında deli gibi olmasını severiz belkide. gol atınca çıldırmalarını severiz.

Kısaca biz Abdurrahim Albayrak'ı  çok ama çok severiz. önce kendisi gibi olduğu için sonra bizim bir parçamız olduğu için. O benim için Türk Futbolunun Kemal Sunalı'dır ve inşallah Galatasaray da görev alır onu görmek ve şu an için futbolundan zevk almadığımız Galatasarayda bize bir gülümseme vesilesi olur :)




İŞTE SİZE SÖZÜNÜ ETTİĞİM VİDEO




Dert Ortağı
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

Futbolun Kemal Sunal'ı Abdurrahim Albayrak Göreve mi Geliyor? Adlı yazımıza 1 Yorum yapıldı

  1. Devremülk Dediki:
  2. Gerçekten bu adam futbolun Kemal Sunalı :)

     

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: