Kadınım'a Mektuplar 12 (Seni Bir Ömürlük Sevdim)

Gönderen Dert Ortağı 08 Şubat 2010

Kiss me
Ebeden sevdamsın benim

"Doğmadan kazılmışsın yüreğime, bu yüzden olacak ben "seni" bir ömürlük sevdim"


Hasret dolu yüreğinle, sevdamı haykıran sözlerinle, bana susamış gözlerinle, ebeden sevdam oldun benim.

Ezelden gelip, ebedi kalmak üzere mühürlendin yüreğime. Nerede olursam olayım, nereye demir atarsam atayım, sen benimlesin, her daim bendesin.

Seni her anımsadığımda, sesini duyduğumda, bağrımda gök gürler şimşek çakar. Ardından, ılık bir rüzgar eşliğinde, bir sarmaşık büyüsüyle bedenimdesin yine.

Duygularımla şekillenen sen, yüreğime süzülen gözyaşım gibisin. Sana dokunmak için yanımda olman gerekli mi, gözlerimi kapattığım an ellerimde hissederim seni.

Yanımda olmaman sevdama engel mi? Seni ilkiklerimde hissetmem için sonrayı bekleyebilirmiyim. Yokluğunla kararan günüme noktayı her koyduğumda, gecelerim seninle aydınlanır rüyalarınmda.

Toprağın suya hasreti neki sana hasretimin yanında, sen bir dua ile yeşerdin yüreğimde. Seninle, bu "ömürlük" aşkı, doyasıya yaşamak isterim her zerremde.

Senden önce siyah beyazdı aşktan yana kavuşabildiğim tüm bekletilerim, anılarımda üşümüştü her cümle hayallerim.

Her şey mümkün, yeterki sen iste der gibi, umudu sere serpe yüreğime işledin, bana mutluluktan gülmeyi s e n benimsettin.

Sen, kendinden emin bir uçurtma edasıyla, ılık bir rüzgar eşliğinde, süzüldün hayalinle duygularımın en ucra, ulaşılmaz köşesine.

Sen, güc verdin bana. Dar yollarda sevginle ufkumu genişleten, yarınlarıma umut saçan. Sensin beni benden öte delice seven, mutluluktan ağlamama sebep olan.

Ürkek sevinçlerimle, gülümseyemediğim kaderime inat, sevginle sen varsın artık günlerimin her kıvrımında, virgülünde.

Mutluyum, evet tahminlere sığmayacak, hayallerde barınamayacak kadar, yüreğimden taşacak kadar çok mutluyum.

"Senden hariç her şey yalan, artık sensin benim terk edemediğim "tek" gerçeğim..."

Şahinde Hülya Kahraman


NOT:  Bu yazı daha önce Alıntı olarak yayınlanmıştı zira yazarının kim olduğunu bilmiyordum. Daha sonra Şahinde Hülya Kahraman Hanımefendi bana özelden ulaştı ve yazının kendisine ait olduğu belirtti bende bu lüzum üzerine kendisinden özür dileyerek buraya ismini ekliyorum Teşekkür ederim Hülya Hanım
sayac Kez Okundu
DertOrtagimblogspot.com

2 Yorum

  1. Unknown Dediki:
  2. bilir misiniz bazı duygular vardır kelimelerle anlatılamaz..
    Bitmeyen Senfoni ~~Sessiz Senfoni~~ insanlar uzak oldukları zaman unuturlar mı ?
    yoksa ne kadar uzak olursa olsunlar
    o hasreti o sevdayı yüreklerinde hiç birşey olmamış gibi
    sürdürebilir mi diye düşünüyorum..
    ben yolların ve zamanın hiç önemli
    olmadığını düşünüyorum..
    önemli olan onu düşündüğüm sürece bendedir..
    onu sevdiğim sürece bendedir..


    bak dinle bir seslenen var sana uzaklardan..


    güne merhaba demenin keyfiyle gözlerimi açtığımda
    çerçeveden bana gülümesyen zeytin karası gözlerinle güne başlıyorum..
    hüzün kaplı gözlerim gülüşlerinle hayat buluyor
    tüm benliğimde dolaşırken sen; gözlerinin derinliğinde kayboluyor ruhum..


    öyle güzelsin ki..
    seni sensiz yaşamak öyle zor ki..
    seni sana anlatamadıgım gibi..
    çok zor..


    sana olan sevgimi hiç biryere sıgdıramıyorum
    yüreğimden taşıp odamın duvarlarına vuruyor yoklugun
    sonra evimin her köşesine yayılıyorsun..





    bazen bir nefes kadar yakın bazen bir o kadar uzağımdasın
    uzaklığın bu sevgiyi etkilemiyor..
    beynimin duvarlarında adını mıh gibi tutuyorum


    sevgin sessiz bir senfoni..




    "sevgi betofunun bitmeyen senfonisidir"


    sen de bitmiyorsun.....


    bir piyanonun tuşlarından dökülüyor sana susamışlığım
    gel gör ki sen bunları bilmiyorsun..
    gel gör ki sana anlatamıyorum..
    belki de korkuyorum senfonimin susturlumasından.
    ne zaman düştün sol yanıma onu da bilmiyorum
    bir hazan mevsimi de olabilir.. bir yaz günü de..
    bildiğim adını dudaklarımdan düşüremediğim..
    senin bilmediğin benim bildiğim o kadar çok şey var ki
    uzaktan izliyorum seni..bazen sessiz iç çekişlerim oluyorsun
    söylediklerin gözlerimden tuz olup yanaklarımdan akıyor..
    sen bilmiyorsun..


    ...




    "..yarım kaldı ben de herşey senin
    yoklugunda" ..


    ...



    yorgun ve karanlık gecelerin yollarından.
    kalbimde esmekte olan rüzgarlardan bir parça serinlik getirdim sana..


    ..bu gece bizim gecemiz olsun...


    karanlık duyguların aydınlığı olmaktadır şairler..
    kıyıda köşede kalmış duygularımızla vurgulamaktadır şiirler...


    aç gönül kapılarını
    gönlün sevgimle dolsun..


    bu da benden sana bu aşkın hediyesi olsun.


    # aLınTı #

    Güzel yüreğine çok teşekkür ederiz sevgili DERTORTAĞIM :) Bende nacizane bir yorum eklemek istedim .Her zaman bizimle kal tüm kalbimle:)

     
  3. Bu Yorumu bloğuma ekledim mükemmel bir senfoniydi :)

     

Yorum Gönder

Yeni Düşenler

Abonelik:

E-Posta Adresini Gir: